Originally posted by Marieke:Ja dat kan volgens mij ik heb het gelezen op de u2.com site bij de FAQ
Originally posted by u2akira:Zou er een 2e presale komen als er een 2e concert in Amsterdam wordt toegevoegd?
En weet iemand of je net als de laatste 2 tours met 1 code dus 1 ticket bij 2 verschillende shows kan bestellen?
Helaas krijg ik al 2 dagen geen antwoord van U2.com op mijn vraag... het zal wel te druk zijn ...
Ik ga er maar op gokken om 1 ticket te kopen morgen en dan wachten op een 2e presale voor een 2e concert...
Originally posted by il_famo:[..]
Bij I+E waren er eerst twee concerten aangekondigd met een presale en later nog twee met eigen presale.
Originally posted by dieder:[..]
ja, maar daar kon je ook codes gebruiken die je nog niet op had gemaakt
Originally posted by Dutchboy:Ik heb een vraagje, zou graag 4 zitplaatsen in Ziggo willen naast elkaar.
Ben helemaal hyper sinds de definitieve data maar hoop dat dit haalbaar is.
Maar het lijkt mij niet mogelijk om met 2 subscriptions 4 staanplaatsen naast elkaar te krijgen? Of zijn er alleen staanplaatsen beschikbaar met presale code?
2 jaar geleden wel 4 kaarten kunnen bemachtigen in de reguliere sale, maar volgens mij was dat een wereldwonder haha