Originally posted by dieder:[..]
ja, maar daar kon je ook codes gebruiken die je nog niet op had gemaakt
Originally posted by Dutchboy:Ik heb een vraagje, zou graag 4 zitplaatsen in Ziggo willen naast elkaar.
Ben helemaal hyper sinds de definitieve data maar hoop dat dit haalbaar is.
Maar het lijkt mij niet mogelijk om met 2 subscriptions 4 staanplaatsen naast elkaar te krijgen? Of zijn er alleen staanplaatsen beschikbaar met presale code?
2 jaar geleden wel 4 kaarten kunnen bemachtigen in de reguliere sale, maar volgens mij was dat een wereldwonder haha
Originally posted by U2C:eigenlijk is het belachelijk, dat de fans maar 2 kaarten per account kunnen nemen.
want bij de reguliere kan je 4 kaarten nemen en die gaan meteen naar de Markplaats.
Originally posted by BigGiRL:Maar, inderdaad, u2.com is niet afgestemd op gezinnen en/of vriendenstellen (2+).
In de general sale kan je volgens mij wel 4 zitplaatsen tegelijk kopen. Ja, geen idee wat de kansen daar zijn.
Originally posted by wtonis:[..]
Reguliere verkoop is een loterij; in het meest gunstige geval is een Ziggo show met 4.500 transacties (x 4 tickets) uitverkocht. Als je dan bedenkt dat er in Nederland 100.000 vriendenclubjes met meerdere computers probeert in te loggen dan is de kans minder dan 2% en dan is dat nog optimistisch.... .......Tot 15 jaar geleden 'gewoon' met slaapzak en bier een nachtje voor het postkantoor. Alles wat ik wilde zien lukte qua kaarten. Afgelopen jaar vaak achter het net gevist bij andere bands....