1. Ik neem zekerheid, 2 tx GA Ams met U2.com. Bol is geen zekerheid denk ik. Zeker GA.
  2. Originally posted by maartenpetra:[..]

Ga je ook naar Keulen? Ik wil mijn bol code (1 kaartje) gebruiken vr Keulen GA. Is niet al te ver. Goed te doen. Je kan bij Duitse ticketmaster ook betalen met Ing of welke bank dan ook. Account heb ik al. Zijn er nog meer fans voor Keulen?
    Woon zelf in Twente, dus Keulen net zo ver.

Ik ga met mijn 2 subscriptions voor 4x staan Ziggodome. Met Bol.com ga ik voor Lissabon of Berlijn en dan proberen in reguliere verkoop 4x zitplaatsen Keulen.

Hopelijk gaat ook alles lukken.
  3. Bestaat er een kans dat een eventueel 2e Ziggo concert ook op de 26e in de verkoop gaat ipv een aparte presale?
  4. Code kan maar 1 keer worden gebruikt... dus niet verspreiden....

Dan maar toch 2 tickets voor Amsterdam kopen en mijn extra ticket ruilen.

Dus als iemand graag 1 ticket wil ruilen als er een 2e concert komt in Amsterdam...
    Ik ruil mijn extra ticket ?
  5. Aangezien ze het leuk vinden om de regels op het laatste moment te veranderen ...

Zou ik er niet gek van opkijken...

Het zou kunnen , maar laatste keer dat het er gelijk achteraan kwam was tijdens de 360 ...

Toen konden we ook maar voor 1 concert kopen.
    Laatste 2 tours konden we onze presale code verspreiden en kwam er een 2e presale.
  6. er is nu al een wachtrij op de site van ticketmaster.
  7. Ja. Check even of er geen JOSHUA in de browser regel staat...dat was namelijk een half uur geleden nog het geval
  8. Doen ze automatisch als het een beetje druk is, ze refreshen iedereen om 10 uur. Vorige tour stond ik ook 2 minuten in de queue om 10 uur, kwam alsnog goed
  9. Nee, die kans is er niet. Aparte presale, en er komt zeker een tweede show voor de maandag.
  10. Ik zie het ook staan, origin=Joshua. Apart, maar het zal wel goedkomen!