1. ...en het mooie van zo'n 35 euro kaart is dat je hem eventueel kan "opeten" als er later nog een GA opduikt in bijvoorbeeld een ticketdrop...
  2. Thanks. Ga ik onthouden. Ik ga eerst voor de rolstoelplek.
  3. Hoi kan de bol.com code gebruikt worden voor alle Europese concerten? Volgens de klantendienst van bol.com enkel geldig voor het Nederlands concert??? Ik wil geen risico nemen en mijn u2.com code gebruiken voor Amsterdam. En dan de bol.com proberen voor een andere Europese datum.
  4. Originally posted by navalizt:Hoi kan de bol.com code gebruikt worden voor alle Europese concerten? Volgens de klantendienst van bol.com enkel geldig voor het Nederlands concert??? Ik wil geen risico nemen en mijn u2.com code gebruiken voor Amsterdam. En dan de bol.com proberen voor een andere Europese datum.

Ja dus.
  5. Super! Thx BigGiRL!!
  6. Keulen pas maandag in de presale? Vreemd
  7. Enig advies wat de beste zitplaatsen zijn volgens jullie (als we al een keuze krijgen...) ik veronderstel dezelfde podium lay-out als i+e dus opzij midden van het scherm zowat?
  8. Op de twitter van U2tour.de vinden ze de KOLN presale date ook bijzonder vreemd. Ze beloofden er achter te gaan en meer info te verstrekken gisteren avond maar nog steeds niets...
  9. suc6 iedereen om 10.00u
  10. Originally posted by navalizt:Op de twitter van U2tour.de vinden ze de KOLN presale date ook bijzonder vreemd. Ze beloofden er achter te gaan en meer info te verstrekken gisteren avond maar nog steeds niets...
    Lijkt erop dat het niet gaat gebeuren, en dat alle Keulen presales gelijktijdig zijn op maandag (Experience, Innocence, album).

Geruchten gingen dat er niet genoeg kaarten zijn voor Ticketmaster voor Keulen en dat ze daardoor alle kaarten ineens moeten verkopen (omdat de arena eigendom is van Eventim krijgt Eventim meeste tickets).
  11. Originally posted by navalizt:Enig advies wat de beste zitplaatsen zijn volgens jullie (als we al een keuze krijgen...) ik veronderstel dezelfde podium lay-out als i+e dus opzij midden van het scherm zowat?
    Dat is de beste, maar ook het duurste
  12. "wachttijd bedraagt langer dan 60 minuten"..