Hierbij zei Bono ''only one nation in the world say BOONO, and it's not this one'' na Magnificant.... en Ik weet wel welk land dat hij bedoeld

hoewel ik er een hekel aan heb dat mensen Boono zeggen is het toch wel leuk om the horen...
Originally posted by ivovertigo:hebben jullie het optreden van afgelopen woensdag gehoord?
Hierbij zei Bono ''only one nation in the world say BOONO, and it's not this one'' na Magnificant.... en Ik weet wel welk land dat hij bedoeld![]()
hoewel ik er een hekel aan heb dat mensen Boono zeggen is het toch wel leuk om the horen...
Originally posted by ivovertigo:hebben jullie het optreden van afgelopen woensdag gehoord?
Hierbij zei Bono ''only one nation in the world say BOONO, and it's not this one'' na Magnificant.... en Ik weet wel welk land dat hij bedoeld![]()
Originally posted by blink:Ik zeg ook altijd Boonoo![]()
Maar goed, misschien is het een idee, dat iedereen (die nog kaartjes moet kopen ) probeert 1, of mogelijk 2, kaarten extra koopt, zodat die weer hier kunnen worden doorverkocht (als jullie dat willen natuurlijk)
(of was dit al het plan)
Originally posted by blink:Ik zeg ook altijd Boonoo![]()
Maar goed, misschien is het een idee, dat iedereen (die nog kaartjes moet kopen ) probeert 1, of mogelijk 2, kaarten extra koopt, zodat die weer hier kunnen worden doorverkocht (als jullie dat willen natuurlijk)
(of was dit al het plan)
Originally posted by Remy:Hehe www.livenation.nl is er helemaal op voorbereid
Originally posted by Etik:Moet gaan slapen, hoop dat iedereen kaartjes kan bemachtigen, en als je ze over hebt meldt het even aan in dit topic. We moeten toch met zoveel mogelijk U2starters in het T- shirt van U2start in de Arena staan.
Veel succes allemaal.![]()