Originally posted by maartenpetra:Bol.com kaarten kan je niet ruilen!!! Op naam soms?
Originally posted by maartenpetra:Bol.com kaarten kan je niet ruilen!!! Op naam soms?
Originally posted by Marieke:is dat via ticketmaster? U2C ??
Originally posted by MissBonoHewson:[..]
230 euro in totaal voor 2 tickets. Succes morgen! Hoop dat er nog wat vrij is. Vond het aanbod dit keer vrij minimaal qua 'goedkope' zitplaatsen op de lange zijdes.
Originally posted by jochem:Ik heb zojuist voor het proberen eens gekeken bij de Denen. Ik kan daar gewoon tot het afrekenscherm komen met m'n eXPERIENCE code. Ik heb vanochtend twee kaarten gekocht voor Ziggo, maar het lijkt dus alsof dit ook kan. Er staat me echter wel iets van bij dat dit eerder zo was en dat uiteindelijk kaarten gecanceld kunnen worden. Iemand die hier iets meer zekerheid over kan geven? Denk dat ik ook maar gewoon met de bol.com code probeer m'n stedentripje naar Kopenhagen te fixen. Maar het lijkt nu zo gemakkelijk
Originally posted by Remy:Heb de mail van Bol ook gehad.
En heb dit keer Easyhotel geboekt vlakbij Arena/Ziggo dome. Geïnspireerd door de Nederlanders die dat vorig jaar dedenScheelt weer nachtwerk en parkeerstress en geld.
Originally posted by Sotie:Heb ik er wel gelijk bijgedaan. Je kunt 'm maar hebben![]()
Vaak is het parkeren een drama en erg druk.
Originally posted by jochem:Ik heb zojuist voor het proberen eens gekeken bij de Denen. Ik kan daar gewoon tot het afrekenscherm komen met m'n eXPERIENCE code. Ik heb vanochtend twee kaarten gekocht voor Ziggo, maar het lijkt dus alsof dit ook kan. Er staat me echter wel iets van bij dat dit eerder zo was en dat uiteindelijk kaarten gecanceld kunnen worden. Iemand die hier iets meer zekerheid over kan geven? Denk dat ik ook maar gewoon met de bol.com code probeer m'n stedentripje naar Kopenhagen te fixen. Maar het lijkt nu zo gemakkelijk
Mods are around all week in the Zoo to assist any issues for Europe presales.. https://t.co/iZVoCz8ivN
— U2.cøm Zøø Møds (@U2comZooMods) January 18, 2018
PLEASE DO NOT SHARE OR MISUSE CODES OR YOU RISK HAVING TICKETS CANCELLED.
Thanks.