1. Als mod het meest diplomatieke antwoord dat je als kunt geven, heel goed!

Vanaf het moment dat U2.com werkt met presale codes kun je de code voor meerdere events inzetten als het niet via Ticketmaster is. Eventim ziet niet dat je de code al bij Ticketmaster hebt gebruik of (in het verleden) bij Teleticketservice in Belgie. Het werkt, ook al mag het niet. In denk dat het storneren/annuleren meer werk kost...
  2. Ik heb het uiteraard niet gedaan hoor
  3. Thanks Remy, dacht t al. Vond t zo vreemd.
  4. Bij JT had ik met presale 8 kaarten 4x Amsterdam, 2x Brussel en 2x dublin! Likte gewoon. Nu kan ik dus ook weer Londen doen en Parijs, verleidelijk....

5. Omdat de meeste codes voor AMS 1 worden ingezet, gok ik op een rustig verloop van de Experience presale voor AMS 2. Ik wil een 105 euro ticket en ik vind de keuze tussen vak 213 of 212 lastig (of andere kant 202 en 203). Iemand ervaring met deze vakken?
  6. Originally posted by Pipo:Bij JT had ik met presale 8 kaarten 4x Amsterdam, 2x Brussel en 2x dublin! Likte gewoon. Nu kan ik dus ook weer Londen doen en Parijs, verleidelijk....
    als je maar zorgt dat je nog wat over laat voor morgen verder is het uiteraard op eigen risico.
  7. Originally posted by Pipo:Bij JT had ik met presale 8 kaarten 4x Amsterdam, 2x Brussel en 2x dublin! Likte gewoon. Nu kan ik dus ook weer Londen doen en Parijs, verleidelijk....
    Don't!!! Op 1 account kon in het verleden meer. Ze zijn strenger. Ik doe t niet. Maandag weer.
  8. Zelfde hier hoor, angst dat je zometeen met lege handen staat...
    Heb kaarten voor Milaan en opzich wil ik wel naar Amtserdam of Keulen..
    Maandag nog een keer proberen. Heb er weinig hoop op
  9. Originally posted by Pipo:Bij JT had ik met presale 8 kaarten 4x Amsterdam, 2x Brussel en 2x dublin! Likte gewoon. Nu kan ik dus ook weer Londen doen en Parijs, verleidelijk....

Eigenlijk vind ik dat ook vrij asociaal, want zo geef je anderen die zich wel netjes aan de regels houden minder kans op kaarten.
  10. Ik 2 bestellingen gedaan op Bol en heb 2 codes kan ik nu 2 of dan toch 4 tickets kopen via Bol...
  11. Klopt het dat ik toch meerdere codes heb gekregen voor de retail pre-sale? Heb een aantal albums gekocht op hetzelfde account en heb toch meerdere codes