Originally posted by BigGiRL:[..]
Goed uitzocht Maarten
Dat zou mooi zijn!
Originally posted by maartenpetra:[..]
Thanks Joyce, ik probeer t maandag denk ik. Maar eerst nog AMS GA scoren voor mn dochter.
Originally posted by petterson:Ned 3 vlak voor keuringsdienst van waarde. Groene knop voor terugkijken
Originally posted by TheUglyOne:Ziggo krijgt er 2 maar zou er 4 uitverkopen. In Duitsland verwacht ik minder belangrijk.
Ben jij ook Springsteen fanaat Rick?
Originally posted by EG69:Even een vraagje; zijn er hier meer mensen die vandaag géén pre sale code van bol.com hebben ontvangen? ☹️
Heb al gebeld met de klantenservice en die wisten op dat moment niet hoe ze dat op moesten lossen... Morgen weer bellen...
Originally posted by EG69:Even een vraagje; zijn er hier meer mensen die vandaag géén pre sale code van bol.com hebben ontvangen? ☹️
Heb al gebeld met de klantenservice en die wisten op dat moment niet hoe ze dat op moesten lossen... Morgen weer bellen...