Originally posted by dieder:Ik lees net dat je vooral niet moet F5-en, dan sta je namelijk weer helemaal achteraan de wachtlijst.
Hmm..dus gewoon steeds 30-sec wachten?
Originally posted by dieder:Ik lees net dat je vooral niet moet F5-en, dan sta je namelijk weer helemaal achteraan de wachtlijst.
Originally posted by MWSAH:Gewoon allemaal volhouden..waarschijnlijk zijn er ook genoeg mensen die denken: 'Oh..U2..hmm, wel leuk jah, laat ik eens bestellen', waardoor freaks zoals wij in die enorme 'wachtrijen' belanden. Maar die mensen die zo denken zullen niet een uur lang op F5 rammen terwijl wij dat wel doen. Gewoon volhouden dus, weet zeker dat we er doorheen komen.
Succes allemaal..ik ga zo slapen voordat ik door m'n wekker slaap (dat zou wat zijn...)
Originally posted by MWSAH:[..]
Hmm..dus gewoon steeds 30-sec wachten?
Originally posted by Remy:[..]
Het wijst zich vanzelf, het is vrij simpelGewoon wachten tot je een ons weegt.
Ik heb ook vaak genoeg gehad dat ik gewoon continu een melding kreeg dat het te druk was, na een uur was de melding weg, en ook alle kaartjes
Originally posted by MirrorballBoy:[..]
Boezem ons nou niet die angst in...![]()
Ik ga ook slapen. Succes allemaal morgen. Ik heb er goede hoop voor, het moet wel heel bont worden willen wij fans niet binnen komen... Morgen maken we de balans op![]()
Originally posted by Remy:D-day jongensSucces!