Originally posted by Eriktotti88:Kan iemand mij even helpen met het volgende dilemma: ik heb 2x GA kaarten voor Londen via eXPERIENCE presale. Ik heb nog de code van bol.com die ik vanaf maandag kan gebruiken. Ik twijfel of ik deze voor Amsterdam moet gebruiken of dat ik voor een concert in Duitsland (bij voorkeur Berlijn) moet gaan. Ik ga er vanuit dat GA bij beide lastig gaat worden ivm eerdere voorverkopen (als ik beschikbaarheid check met mijn eXPERIENCE-code zie ik die niet meer beschikbaar) en ik denk zelfs dat twee kaarten voor Amsterdam zelf heel lastig wordt gezien de drukte met kaarten in de eerste twee presales.. Aan de andere kant denk ik dat ik in Duitsland nog wel via de gewone verkoop aan kaarten moet kunnen komen, want daar loopt het volgens mij nooit echt storm (zeker als er meerdere concerten zijn). Is het raadzaam om toch voor Amsterdam te gaan maandagochtend en dan later via gewone verkoop in Duitsland of juist andersom?
Originally posted by U2C:wat zijn het toch zielige mensen die hun bol.com code op Marktplaats verkopen.
man man man....
Originally posted by Youri:Zag al biedingen van €75,- op Marktplaats voor die Bolcom pre-sale code. Wat een eikols die het verkopen en wat een sukkols die erin trappen.
Originally posted by Youri:Zag al biedingen van €75,- op Marktplaats voor die Bolcom pre-sale code. Wat een eikols die het verkopen en wat een sukkols die erin trappen.