1. Originally posted by wtonis:[..]
    Er zijn wel voldoende kaarten, maar geen kaarten in de 'betaalbare' categorie.. De meeste fans met code willen, denk ik, gewoon GA of een leuke zitplaats. 200 Euro is dan te gek. De mensen hier gaan liever 2x GA dan 1 x duur zitten, of zeg ik iet geks?
    dat klopt maar als je zilver tickets wilt voor dat geld wil je toch ook goede plaatsen hebben en niet rij 10 11 dan wil ik dat best er voor uitgeven maar ik wacht rustig af voor de 2e datums
  2. Originally posted by splinter67:[..]
    dat klopt maar als je zilver tickets wilt voor dat geld wil je toch ook goede plaatsen hebben en niet rij 10 11 dan wil ik dat best er voor uitgeven maar ik wacht rustig af voor de 2e datums
    Ben het er mee eens dat 200 voor een leuke zitplaats veel te gek is.
    En ze weten dat niemand gaat als een GA ticket zo duur was, anders zou die ook enorm duur zijn.
    Verder ben ik blij, mijn beste vriendin kwam er eerder door dan ik en we gaan dus weer.
  3. Originally posted by wtonis:[..]
    Er zijn wel voldoende kaarten, maar geen kaarten in de 'betaalbare' categorie.. De meeste fans met code willen, denk ik, gewoon GA of een leuke zitplaats. 200 Euro is dan te gek. De mensen hier gaan liever 2x GA dan 1 x duur zitten, of zeg ik iet geks?

In vergelijking met JT 2017 en 2015 zijn er absoluut te weinig kaarten beschikbaar, dat is een simpel rekensommetje. Ik ga lekker met mijn ouwe heer van 74 zitten op veel te dure zitplaatsen in vak 111 rij 5. Zo lang staan is voor mij helaas geen optie meer.
  4. Originally posted by Soundwall:[..]
    Ben het er mee eens dat 200 voor een leuke zitplaats veel te gek is.
    En ze weten dat niemand gaat als een GA ticket zo duur was, anders zou die ook enorm duur zijn.
    Verder ben ik blij, mijn beste vriendin kwam er eerder door dan ik en we gaan dus weer.
    enjoy
  5. Wij zitten eerste rang van 200 euro. Dat we dit zouden betalen is een bewuste keus. Zitten we hier straks tussen de mensen die in hun ogen een te duur kaartje hebben gekocht of tussen echte fans die het geld er voor over hebben?
  6. Vind ook de zitplaats (goede) wat aan de dure kant. Heb er echter wel 2. Eigenlijk zit je in de Ziggo Dome overal wel goed, zeker gezien hoe het podium loopt (zie op plattegrond dat hij door de gehele zaal loopt….). Succes met het scoren van de kaarten!!
  7. Als ik het zo lees, zijn we behoorlijk in de zak geknepen.
    Silver Hot Tickets vak 204 rij 9 €434,-
  8. dat bedoel ik maar hoef niet perse rij 1 (liefst wel) maar rij 9 of 10 de gold tickets het zelfde en deze keuze maak ik bewust de duurdere tickets en geen moeite dan met het bedrag

9. Rij 9/10 is in zo’n zaal bij zo’n show volgens mij toch beter dan rij 1, waar ge minder overzicht hebt en vaak ook nog eens te maken hebt met een afscheiding voor uw neus? Het is niet dat rij 9 bovenaan in de nok van de ring is he, zo’n ring telt al gauw 30-40 rijen.
  10. Originally posted by Lobmans:[..]

Rij 9/10 is in zo’n zaal bij zo’n show volgens mij toch beter dan rij 1, waar ge minder overzicht hebt en vaak ook nog eens te maken hebt met een afscheiding voor uw neus? Het is niet dat rij 9 bovenaan in de nok van de ring is he, zo’n ring telt al gauw 30-40 rijen.
    dat klopt inderdaad, maar bedoel dus voor z'n prijs mag je toch wel verwachten stuk betere plaatsen toch anders zou ik voor veldkaarten kiezen en maak het niet uit waar ik sta (vooraan)
  11. maar ja 2e datum nieuwe ronden nieuwe kansen

12. en waar zou dit zijn dan ?