Originally posted by BigGiRL:[..]
Het is niet ideaal, dat geef ik onmiddelijk toe. En de belonging is eigenlijk ook vrij minimaal als je maar 2 kaartjes mag kopen, maar in 2015 wist iedereen dat er vervolg zou komen met de e+i tour. Dat het een jaartje still zou zijn (2016), kon je op je vingers uittellen. En toen de JT2017 tour kwam was dat uiteindelijk toch goed nieuws voor de fans en had je nog direct lol van je langdurig lidmaatschap (priority access).
Verder is het nooit stil gevallen rond Songs Of Experience, dus voldoende reden om lid te blijven van U2C in 2017 zou ik zeggen.
aan de andere kant kun je ook zeggen; door een jaartje over te slaan kun je ook 40 euro besparen en dat later eventueel in een extra lidmaatschap stoppen. De vorige keren kon je met een Innocence code afgezien van het voorvak in Dublin alles toch vrij makkelijk krijgen. Dit jaar is het helaas wat lastiger, maar toch wel staanplaatsen voor Keulen kunnen scoren. En in de volgende ronde van de toegevoegde concerten zal het sowieso wat rustiger zijn, dan ben ik blij dat ik het geld voor een extra account eerder al bespaard heb