Voor de singles is er nog een lange weg te gaan, mooie hobby om alles te verzamelen van ons favoriete bandje

Originally posted by Jennytjuhh88:Ik ben even een beetje aan het rondkijken voor de presale van morgen... Ik wil met mijn code nog proberen voor 1 GA in Keulen... Ik zag alleen met de fanclub presale eerder dat je de tickets moest kopen via eventim...
Nu lijkt het via de retailerpresale of je het via de duitse ticketmaster site moet gaan doen... klopt dit?
Originally posted by U2C:[..]
Keulen is inderdaad via eventim.de
Originally posted by u2joost:Bol.com is waarschijnlijk vrij kansloos morgen toch?
Originally posted by DutchU2Fan:[..]
Want?
Originally posted by TheUglyOne:Voor de Duitse concerten raad ik iedereen aan op www.u2tour.de te kijken. Goede overzichtelijke fansite met veel presale info.
Originally posted by Sotie:[..]
[image]
Klopt helemaal vinyl is een dure hobby. Ook ooit eens elpees weggegeven maar inmiddels de collectie (uitgebrachte albums) compleet, en nog steeds groeiende. Doel (hobby) is om uiteindelijk alles wat op vinyl is uitgebracht ook te bemachtigen. Vinyl klinkt toch anders en vind ik rustgevend om te beluisteren. Je bent er bewuster van omdat je nu eenmaal moet omdraaienToch wel trots op mijn collectie. Uiteraard ook alles op cd enzo maar vinyl is toch echt iets anders, mijn mening