1. Een van de uitwassen van digitale verkoop. Iedere malle Eppie kan een eigen handeltje beginnen in concertkaartjes. Het kost namelijk weinig moeite.. Ik heb het hier al eens eerder vermeld: ik verlang terug naar de tijd dat ik een nacht voor het postkantoor in Kampen ging liggen en altijd kaartjes had.

Met U2 lukt het nu ook altijd wel, met dank aan mijn u2.com abbo's en vrienden en bekenden in de U2 fanwereld. Voor andere shows al een aantal keren mis gegrepen..
  2. Originally posted by wtonis:[..]

Een van de uitwassen van digitale verkoop. Iedere malle Eppie kan een eigen handeltje beginnen in concertkaartjes. Het kost namelijk weinig moeite.. Ik heb het hier al eens eerder vermeld: ik verlang terug naar de tijd dat ik een nacht voor het postkantoor in Kampen ging liggen en altijd kaartjes had.

Met U2 lukt het nu ook altijd wel, met dank aan mijn u2.com abbo's en vrienden en bekenden in de U2 fanwereld. Voor andere shows al een aantal keren mis gegrepen..
    Heel herkenbaar.. Voor U2 lukt het mij ook altijd wel, vooral door alle codes e.d.. Maar onlangs voor Pearl Jam misgegrepen, zelfde geldt voor de laatste tour van Muse (toen ook uitgeweken naar Keulen en Hamburg). Vervolgens worden de kaarten voor een vermogen doorverkocht op marktplaats.
  3. Originally posted by wtonis:[..]

Een van de uitwassen van digitale verkoop. Iedere malle Eppie kan een eigen handeltje beginnen in concertkaartjes. Het kost namelijk weinig moeite.. Ik heb het hier al eens eerder vermeld: ik verlang terug naar de tijd dat ik een nacht voor het postkantoor in Kampen ging liggen en altijd kaartjes had.

postkantoor heeerrlijk s"morgens vroeg er heen gezellig in de rij staan inderdaad was geweldig zelf altijd wel een feestje ,maar nu via U2.com vind ik persoonlijk wel iets makkelijker als je geluk hebt
  4. Postkantoor was ook niet ideaal. Altijd mensen die voorkruipen.

Vroeger had je ook voorverkoop via de lokale VVV. Heb er 's nachts wel eens vechtpartijen meegemaakt omdat dronken uitgaanspubliek zich bemoeide met de kaartkopers. Laten we het niet romantiseren.
  5. Originally posted by splinter67:[..]
    postkantoor heeerrlijk s"morgens vroeg er heen gezellig in de rij staan inderdaad was geweldig zelf altijd wel een feestje ,maar nu via U2.com vind ik persoonlijk wel iets makkelijker als je geluk hebt
    Yep, met een Experience Code komt het altijd goed. Innocence is nogal eens spannend.

6. In theorie zult ge uw bol.com-code kunnen gebruiken voor Dublin ja, in praktijk is de kans dat ge effectief aan kaarten geraakt op die manier heel klein...
  7. Originally posted by sleus:Postkantoor was ook niet ideaal. Altijd mensen die voorkruipen.

Vroeger had je ook voorverkoop via de lokale VVV. Heb er 's nachts wel eens vechtpartijen meegemaakt omdat dronken uitgaanspubliek zich bemoeide met de kaartkopers. Laten we het niet romantiseren.
    Heb je een punt. Het maakt wel een verschil waar je ging wachten. In de grotere steden meer kans op gedoe dan in de kleine plaatsen. Ik woon zelf in Zwolle, maar ik ging altijd naar het postkantoor in Kampen.
  8. Zelf al jarenlang ( betalend ) lid van tenclub van Pearl jam, echter dit jaar werden alle leden in een tomola gegooid en als je amzzel had won je tickets ( die je uiteraard wel moet betalen ). Ook nog niet eerder meegemaakt, gelukkig wel kaartjes. Maar ook dat is een raar systeem, je betaald al jaren, krijgt leuke hebbedingetjes en "acces to ticketsale "..maar nu ook niet meer, ook hun maken er een loterij van. Erg jammer.
  9. Mensen proberen altijd en overal voor te kruipen,ook in GA rij met nr op je hand....
  10. Originally posted by wtonis:[..]
    Heb je een punt. Het maakt wel een verschil waar je ging wachten. In de grotere steden meer kans op gedoe dan in de kleine plaatsen. Ik woon zelf in Zwolle, maar ik ging altijd naar het postkantoor in Kampen.
    Ha, ik woon ook in Zwolle.

Maar vroeger toen ik nog jong was in Hengelo. Onze VVV was te klein dus 's nachts naar de VVV Enschede. Het ging daar wel eens mis.

Wat ik wel het grote voordeel van VVV-verkoop vond was dat de papieren tickets al in de winkel aanwezig waren. Kon je dag van tevoren navragen hoeveel tickets ze ontvangen hadden en dan kon je uittellen wat je kansen waren. Als er bv 250 tickets in de winkel lagen, en je was nummer 45 in de rij dan wist je dat het wel goed zou komen. Later bij de postkantoren werd het allemaal digitaal en was je mede afhankelijk van de ict-vaardigheden van de postmedewerkers.