1. In theorie zult ge uw bol.com-code kunnen gebruiken voor Dublin ja, in praktijk is de kans dat ge effectief aan kaarten geraakt op die manier heel klein...
  2. Originally posted by sleus:Postkantoor was ook niet ideaal. Altijd mensen die voorkruipen.

Vroeger had je ook voorverkoop via de lokale VVV. Heb er 's nachts wel eens vechtpartijen meegemaakt omdat dronken uitgaanspubliek zich bemoeide met de kaartkopers. Laten we het niet romantiseren.
    Heb je een punt. Het maakt wel een verschil waar je ging wachten. In de grotere steden meer kans op gedoe dan in de kleine plaatsen. Ik woon zelf in Zwolle, maar ik ging altijd naar het postkantoor in Kampen.
  3. Zelf al jarenlang ( betalend ) lid van tenclub van Pearl jam, echter dit jaar werden alle leden in een tomola gegooid en als je amzzel had won je tickets ( die je uiteraard wel moet betalen ). Ook nog niet eerder meegemaakt, gelukkig wel kaartjes. Maar ook dat is een raar systeem, je betaald al jaren, krijgt leuke hebbedingetjes en "acces to ticketsale "..maar nu ook niet meer, ook hun maken er een loterij van. Erg jammer.
  4. Mensen proberen altijd en overal voor te kruipen,ook in GA rij met nr op je hand....
  5. Originally posted by wtonis:[..]
    Heb je een punt. Het maakt wel een verschil waar je ging wachten. In de grotere steden meer kans op gedoe dan in de kleine plaatsen. Ik woon zelf in Zwolle, maar ik ging altijd naar het postkantoor in Kampen.
    Ha, ik woon ook in Zwolle.

Maar vroeger toen ik nog jong was in Hengelo. Onze VVV was te klein dus 's nachts naar de VVV Enschede. Het ging daar wel eens mis.

Wat ik wel het grote voordeel van VVV-verkoop vond was dat de papieren tickets al in de winkel aanwezig waren. Kon je dag van tevoren navragen hoeveel tickets ze ontvangen hadden en dan kon je uittellen wat je kansen waren. Als er bv 250 tickets in de winkel lagen, en je was nummer 45 in de rij dan wist je dat het wel goed zou komen. Later bij de postkantoren werd het allemaal digitaal en was je mede afhankelijk van de ict-vaardigheden van de postmedewerkers.
  6. Originally posted by wtonis:[..]
    Er is helemaal geen concert op 6 oktober. Een eventuele tweede datum zal logischerwijs op de 8e worden gepland...

Inderdaad het tweede concert dat er 100% zeker komt is op 8 oktober
  7. Originally posted by sleus:[..]
    Ha, ik woon ook in Zwolle.

Maar vroeger toen ik nog jong was in Hengelo. Onze VVV was te klein dus 's nachts naar de VVV Enschede. Het ging daar wel eens mis.

Wat ik wel het grote voordeel van VVV-verkoop vond was dat de papieren tickets al in de winkel aanwezig waren. Kon je dag van tevoren navragen hoeveel tickets ze ontvangen hadden en dan kon je uittellen wat je kansen waren. Als er bv 250 tickets in de winkel lagen, en je was nummer 45 in de rij dan wist je dat het wel goed zou komen. Later bij de postkantoren werd het allemaal digitaal en was je mede afhankelijk van de ict-vaardigheden van de postmedewerkers.
    Het is een kleine wereld; ik woon in Zwolle, maar ook opgegroeid in het Oosten, Enschede. Voor mijn eerste U2 concert in 1987 was de voorverkoop nog bij ELPEE, die platenzaak.
  8. inderdaad dat zijn kloothommels, die komen meestal ook nog op z'n laatst aan kakken
  9. Als ik alle berichten hier en op Twitter lees moet ik blij zijn dat ik de gewenste kaarten heb kunnen kopen. In Amsterdam twee redzone tickets en in Keulen twee zitplaatsen eerste ring (vak 205). Mijn experience en innocence codes voor gebruikt. De Bol.com code heb ik nog. Misschien ga ik die voor het tweede Amsterdamse concert of Dublin gebruiken. Het blijft irritant om nu al kaarten op marktplaats te zien verschijnen.
  10. Amsterdam was echt weer een ramp. Keulen ging veel makkelijker. Meerdere mensen die kant op gestuurd