Originally posted by il_famo:[..]
Klopt, silver en gold was gisteren eigenlijk geen wachtrij voor.

Originally posted by il_famo:[..]
Klopt, silver en gold was gisteren eigenlijk geen wachtrij voor.
Originally posted by KC11:[..]
Silver is ons gisteren ook niet gelukt.
Originally posted by TheUglyOne:[..]
Zijn die extra dingen de moeite waard en ook het prijsverschil waard?
Originally posted by U2C:GERUCHTEN
U2 look set to rock the 3Arena for two nights in September.
According to a French fan site, which leaked the proposed dates, the Irish rockers are planning to play in Dublin on September 23 and 24.
Originally posted by Remy:[..]
Klopt niet. Het wordt november, 99,9% zeker. Na Belfast op 31 Oct/1 Nov. Aangezien 3arena geboekt is tot 4 november zal het wel 7/8 en 10/11 worden. Er is daarnaast een kans dat U2 eerst de laatste 2 shows aankondigd, en daarna pas de eerste 2. Iets om rekening mee te houden
Ik mag hier niet teveel over vertellen maar het NL topic leest toch geen buitenlander dus here we go: verwacht een nieuwe speelstad in die week na Madrid in september
Klopt niet. Het wordt november, 99,9% zeker. Na Belfast op 31 Oct/1 Nov. Aangezien 3arena geboekt is tot 4 november zal het wel 7/8 en 10/11 worden. Er is daarnaast een kans dat U2 eerst de laatste 2 shows aankondigd, en daarna pas de eerste 2. Iets om rekening mee te houden
Ik mag hier niet teveel over vertellen maar het NL topic leest toch geen buitenlander dus here we go: verwacht een nieuwe speelstad in die week na Madrid in september
Originally posted by adjepatatje:[..]
Heb zelf ook van twee kanten gehoord dat Dublin waarschijnlijk tweede week november wordt voor 3 a 4 data
Originally posted by Lobmans:[..]
Een nieuwe speelstad? Zeg nu niet dat uiteindelijk Antwerpen toch wordt toegevoegd terwijl mijn presale codes reeds opgebruikt zijn... Al gok ik eerder op een datum in Polen, aangezien daar ook de actie ivm album presale liep?!
Nee & nee.