1. dankje !!
  2. ik weet trouwens pas sinds kort van het bestaan van deze site... maar word wel gezellig gebabbeld!
  3. Ik ben ook al ruim 10 jaar lid van de NL U2 fanclub maar er gebeurt inderdaad bijna niets meer, en op internet lopen ze best wel achter. Uit loyaliteit blijf ik lid maar om andere redenen hoef ik het niet te doen

Back in the day kreeg je zelfs nog korting op kaarten of aparte presales ofzo.
  4. Fanclub van Annelies de Haan was leuk. Grace van Oven deed ook haar stinkende best. Daarna werd U2 te groot voor elke fanclub. De huidige fanclub doet het leuk maar kan niet opboksen tegen goede fansites. De tijden dat je via de fanclub kaarten kon krijgen ligt ver achter ons.

5. We staan in een lange traditie!

Volgens mij was Annelies de Haan (Soest) de eerste die begon met een "U2 Fan&Info Centre" in 1981 of 1982.
    Dan heeft Grace von Oven (Borne) in 1987 het stokje overgenomen en is het "U2 Fan&Info Centre" ergens in 1992 of 93 overgegaan in "Stichting U2 Holland." Of deze stichting (via via) over is gegaan naar de website U2 Fanclub Nederland weet ik niet precies. Ik geloof dat er ook een tijdje een website U2Holland heeft bestaan - was die van Leon Peters? Of had hij nog een andere U2 fan-website periode 2000-2004/5 ?

Daarnaast begon Piim Jal De La Parra in 1987 natuurlijk de roemruchte Collector Mania wat meer internationaal georiënteerd was en uiteindelijk heeft geleid tot het standaardwerk der live concerten: U2 Live: A Concert Documentary.
    Dat boek ligt standaard links naast mij (en altijd opengeslagen!) als ik hier boven achter mijn computertje zit te u2starten - of met bootlegs aan het klooien ben natuurlijk!

En nu is er al 11 (?) jaar U2START met een beetje van alles wat
  6. 11 jaar is een hele tijd
  7. 67,671 leden dat zegt toch wel wat over U2start
  8. Nog 5 erbij en dan is het helemaal een mooi getal
  9. geweldig uit de oude doos
  10. en das iets langer dan 11 (?) jaar

11. Zo tijdens All That You Can't..... was ik blijkbaar nog lid. Adam looks cool!!