1. Originally posted by MWSAH:[..]

Ingang J voor de 21e ook, alleen klote dat die 8 rang 6 kaartjes 2 verschillende vakken zijn. Vak 411 en vak 430..wordt hier op gelet trouwens? Of kan je gewoon bij elkaar gaan staan? Bij een wedstrijd wordt er wel op gelet als t druk is....

Ingang J de gekste!!! I will be there....
  2. ben ik klaar om te betalen'' u bent niet ingelogd''
    bullshit

- en ik was duidelijk ingelogd

3. Heb je mijn PM nog gehad? Ik wil het je voor de kostprijs verkopen, maar moet je wel snel zijn

4. (btw hoop dat ik niet te laat ben)

5. Ik ook niet, zou via express post ongeveer 4 dagen duren. Dat is vandaag... altijd zo bang dat er iets mis gaat!
  6. Originally posted by Elisa:[..]

Ik ook niet, zou via express post ongeveer 4 dagen duren. Dat is vandaag... altijd zo bang dat er iets mis gaat!

precies. of dat het bij het verkeerde adres bezorgt wordt
  7. 4 zitplaatsen voor de 21e! Achter het podium Ben ontzettend blij hiermee, ik zag het op een gegeven moment echt somber in...Gefeliciteerd allen!
  8. Originally posted by MirrorballBoy:4 zitplaatsen voor de 21e! Achter het podium Ben ontzettend blij hiermee, ik zag het op een gegeven moment echt somber in...Gefeliciteerd allen!

Gefeliciteerd! Ik zag het ook somber in, maar ben ook geslaagd

Het wordt geweldig!
  9. na alle drukte te hebben weerstaan heb ik ook kaarten voor de 21e deze keer zitplaatsen om het overzicht te krijgen vanuit een andere hoek vak 110!

allemaal nog gefeliciteerd met de behaalde kaarten!