1. Mijn kaarten zijn ook binnen. Van de experience presale
  2. Zie nu op ticketmaster.nl dat ze voor Elton John zijn tour een verified fan sale doen. Dus kwestie van tijd dat ticketmaster dit in NL meerdere bij artiesten gaat uitrollen. Gelukkig nu nog niet voor onze band....
  3. Euh, ik wens iedereen veel succes morgen met de kaartverkoop, kan helaas zelf niet meedingen, werk...... Maar we zien elkaar vast 7 oktober , ik heb in iedergeval 2 staanplaatsen. Shirtjes zijn weer in de planning Remy? Moderators allemaal bedankt voor jullie info.
  4. Originally posted by TheShowman:Ja en de staanplaatsen zijn vaak voor de leden van de fanclub. Die daar dus ook nog een extra premie voor moeten betalen. Krijgen ze wel ook nog een fanclubgift. Maar die kunnen ze toch niet van te voren inzien? Ik ben nog nooit lid geweest van u2.com, wel van een andere U2fanclub. De kaartjes die overblijven in de reguliere verkoop dat zijn de dure zitplaatsen. En dan heb je ook nog het probleem van de eeuwige zwarte markt. Mensen zijn bereid om ook nog extra te betalen voor een kaartje. Dus worden kaartjes opgekocht en weer doorverkocht. En het officiële verkooppunt doet daar tegenwoordig blijkbaar ook aan mee.
    Dat is onzin, het is echt niet zo dat alle staanplaatsen en goedkopere tribunekaarten naar de pre-sales gaan.....
  5. Originally posted by Lobmans:[..]

[..]

Over welke tweede presale hebben jullie het dan eigenlijk? Ik weet wel dat er nog een presale was voor bv Londen, maar voor Amsterdam was er toch geen presale meer vandaag dus hoe komt dat sommigen hier vandaag dan nog kaarten hebben kunnen scoren?

Originally posted by BigGiRL:Mijn kaarten zijn van de experience presale. De eerste presale dus. Ik neen aan dat de 2e de innocence presale was, maar dat kan PvPU2 beter zelf zeggen.

Klopt wat BigGiRL neer typt mijn kaarten van de innocence presale zijn vandaag in de bus gekomen.

6. Ik hoop dat Ams 2 erbij komt in de tour. dan is er misschien nog een kans 2x Bol codes en mijn 2de innocence account.
  7. Hoe groot is de kans denken jullie om nog staplaatsen te kunnen regelen voor Hamburg/Kopenhagen? Ziggodome voor de verkoop al opgegeven haha.

Gelukkig al kaarten voor Keulen, maar dat zijn zitplaatsen
  8. Originally posted by PvPU2:[..]

Ik hoop dat Ams 2 erbij komt in de tour. dan is er misschien nog een kans 2x Bol codes en mijn 2de innocence account.
    Er komt zeker een A’dam 2 op 8 oktober
  9. Succes allemaal met de VVK morgen.
    Zelf 2 staanplaatsen Amsterdam presale Experience Group.
    en 2 zitplaatsen a € 125 Köln via Bol.com presale.

Ga het gewoon om 10.00 morgen nogmaals proberen voor familieleden.
  10. als het me lukt qua tijd wil ik het morgen ook proberen...
  11. gaat het ook maar weer proberen , succes u2 vrienden en vriendinnetjes ,....