Originally posted by BigGiRL:[..]
Nou ja, Duitsland is dan ook wel wat groter dan Nederland...en velen van ons kunnen ook best makkelijk naar Keulen.
Ik snap dat het vergeleken met andere jaren wat mager is in Nederland (en vandaar ook die massale run op kaartjes), maar blijkbaar zetten ze de e+i tour iets kleiner op dan de i+e.
Tis niet anders...
Originally posted by BigGiRL:Vriendin van mij kocht vannochtend nog 2 kaartjes Keulen in vak 211 (45 euro per stuk!). Prima plaatsen volgens mij, al zie je niet zoveel van het scherm. Wel lekker dichtbij bij de e-stage. Enne wij zitten er ook dankzij de bol-sale (wij zitten alleen helemaal aan de buitenkant, vlak tegen vak 212 aan![]()
[image]
Spoiler (click to toggle) [image]
Originally posted by u2joost:[..]
zo hee, dat is veel intiemer dan de Ziggo....
Originally posted by wtonis:[..]
Vloer in Keulen, maar ook Hamburg en Berlijn is een stuk smaller dan in de Ziggo. Geeft inderdaad een intiemer gevoel.
Originally posted by KC11:Oh dat klinkt wel heel goed voor Keulen. Kijk er al naar uit. Weet iemand of je ook op de vloer mag als je red zone kaarten hebt? Ik ga graag eens rond. In Brussel vorige zomer kon je er gewoon uit.
Originally posted by Remy:https://twitter.com/u2fanclubnl/status/956836743654846464
Toch een derde Amsterdam show?
Enige reden die ik kan bedenken is dat Hamburg geen tweede show krijgt en ze een derde ervoor plakken.