1. Ik heb mn kaarten nog niet binnen dus geen idee waar ik sta.
  2. Ik heb een paar dagen terug een kaartje in elkaar gefreubeld; het seatingplan dat je op livenation kunt vinden plus een arena seatingplan inclusief de vaknummers.

Het kaartje heb ik daarna op wat andere sites teruggevonden

3. Originally posted by JRlovesU2:Ik heb een paar dagen terug een kaartje in elkaar gefreubeld; het seatingplan dat je op livenation kunt vinden plus een arena seatingplan inclusief de vaknummers.

[image]

Shit, ik dacht dat het podium rechts zou staan, maar is dus links. Heb 3 kaarten voor Vak 411 en 5 voor Vak 430...wat is dan de beste positie volgens schattingen qua geluid en zicht?
  4. Pas na de eerste concerten met deze podiumopbouw zul je de ervaringen horen / lezen qua beste plekken. Hoe vaak staan de heren aan de ene kant, hoe vaak aan de andere, draait er iets op het podium? Etc etc.

Mijn inschatting is dat 411 beter zicht geeft omdat je dichter bij het podium zit. Geluid op de tweede ring van de galmbak is over het algemeen k*t met peren.
  5. Originally posted by JRlovesU2:Ik heb een paar dagen terug een kaartje in elkaar gefreubeld; het seatingplan dat je op livenation kunt vinden plus een arena seatingplan inclusief de vaknummers.

[image]

Heb 4 kaarten voor vak 126, dus eerste ring recht tegenover het podium. Waren, na de 150 euro kaarten (groene vakken) de duurste kaarten dus mag toch hopen dat ze het podium met de voorkant naar rechts positioneren? Waarom zouden ze het podium eigenlijk niet precies in het midden zetten? Als je op U2. com kijkt lijken dat ze dat alleen in het SAN SIRO doen. Daar staat trouwens het podium in de Arena rechts?

Groetjes
  6. Kaartje op u2.com stond eerst met podium aan de linkse kant, volgens mij is het podium niet ineens naar rechts verplaatst maar hebben ze het plattegrondje gedraaid. Dat meen ik tenminste te zien aan de kenmerken van de tribunes. Waarom ze dat gedaan hebben is mij een raadsel.
  7. Man man man...
    2 hele dagen achter de pc gezeten, verschillende telefoontjes gedaan naar Nederland, nog geen kaarten
  8. Originally posted by JRlovesU2:Kaartje op u2.com stond eerst met podium aan de linkse kant, volgens mij is het podium niet ineens naar rechts verplaatst maar hebben ze het plattegrondje gedraaid. Dat meen ik tenminste te zien aan de kenmerken van de tribunes. Waarom ze dat gedaan hebben is mij een raadsel.

Het was al zo toch? Ik meen me te herrineren dat het podium al zo stond (tenminste: op Livenation)

EDIT: Het plattegrondje op U2.com is inderdaad gedraaid: dit kun je zien aan waar de hoofdingang is

Da's zo erg balen man
    Ik hoop dat je ze hier op deze site nog ergens kunt krijgen
    (Trouwens, de 21e was net nog niet uitverkocht )
  9. does anybody knows if it is still possible to get tickets for 21th, the '33 euro tix', with seats next to each other, or are there just single seats left?
  10. Originally posted by gavinfriday:does anybody knows if it is still possible to get tickets for 21th, the '33 euro tix', with seats next to each other, or are there just single seats left?

Ik denk dat het alleen nog afzonderlijke plaatsen zijn, maar misschien kun je er nog wel 2 naast elkaar krijgen
    Voor de zekerheid zou je even naar Eventim kunnen bellen: 0900-10102020

BTW You're Dutch too right? Or do you post here, because we are all Dutch? (for the Amsterdam gig?
  11. excuus, meende even op een ander topic te zitten
    thanks!