Originally posted by JRlovesU2:Ik heb een paar dagen terug een kaartje in elkaar gefreubeld; het seatingplan dat je op livenation kunt vinden plus een arena seatingplan inclusief de vaknummers.
Het kaartje heb ik daarna op wat andere sites teruggevonden![]()
[image]
Originally posted by JRlovesU2:Ik heb een paar dagen terug een kaartje in elkaar gefreubeld; het seatingplan dat je op livenation kunt vinden plus een arena seatingplan inclusief de vaknummers.
Het kaartje heb ik daarna op wat andere sites teruggevonden![]()
[image]
Originally posted by JRlovesU2:Kaartje op u2.com stond eerst met podium aan de linkse kant, volgens mij is het podium niet ineens naar rechts verplaatst maar hebben ze het plattegrondje gedraaid. Dat meen ik tenminste te zien aan de kenmerken van de tribunes. Waarom ze dat gedaan hebben is mij een raadsel.
Originally posted by BelgianBono:Man man man...
2 hele dagen achter de pc gezeten, verschillende telefoontjes gedaan naar Nederland, nog geen kaarten![]()
Originally posted by gavinfriday:does anybody knows if it is still possible to get tickets for 21th, the '33 euro tix', with seats next to each other, or are there just single seats left?
Originally posted by gavinfriday:excuus, meende even op een ander topic te zitten![]()
thanks!