1. Op de innocence vvk bij ticketmaster staat start woensdag 12 uur.... heb er net maar even een tweet uitgegooid naar Ticketmaster.

2. 5 en 6 nov. dublin... maare ik ben lid van u2.com. en heb mijn code al gebruikt voor hamburg. krijg ik nu ren nieuwe code?
  3. Nope.

If I already purchased tickets for 2018 U2eiTour shows, may I use my code again for recently announced additional shows?
    If you already used your unique code to purchase 2 tickets for U2eiTour shows, you are not eligible to purchase tickets in presales for additionally announced shows.
    Code use is audited and anyone found to be abusing presale privileges risks cancellation of ticket purchases and U2.com subscription.
    http://www.u2.com/help
  4. omdat er staat dat je mail krijgt..
  5. en dat houd in..
  6. Subscribers die ervoor in aanmerking komen.

Dat houdt in dat als je je code al gebruikt hebt, je niet in aanmerking komt voor nieuwe presales zoals in de FAQ staat op U2.com.
  7. ppfff belachelijk wij hebben maar kaartjes voor hamburg gekocht om iets te hebben.. wachten voor de dublin datums was zn gok... ppff wilde zograag naar dublin...
  8. Originally posted by Marieke:ppfff belachelijk wij hebben maar kaartjes voor hamburg gekocht om iets te hebben.. wachten voor de dublin datums was zn gok... ppff wilde zograag naar dublin...
    Kan nog steeds. Als je nu nog een extra account afsluit dan heb je in ieder geval nog een innocence code.
  9. tja maar willen dan wel met 4en gaan .. moeten we 2 extra accounts afsluiten.. en dan is het nog een gok of je kaartjes hebt
  10. Originally posted by Marieke:tja maar willen dan wel met 4en gaan .. moeten we 2 extra accounts afsluiten.. en dan is het nog een gok of je kaartjes hebt
    Het blijft altijd een beetje een gok, maar dat Dublin er nog aan kwam stond al in de 1e mail welke je van U2.com kreeg bij de Europese tour aankondiging.
  11. Er is natuurlijk ook gewoon de General Sale. Om je nu daar bij voorbaat kansloos voor te achten is ook overdreven.
    OK, GA zal moeilijk worden, maar 2x2 zitplaatsen is niet onmogelijk...