1. niet geschoten is altijd mis ga ervoor zou ik zeggen
  2. Op U2.com staat "How many tickets can I buy in the presale for U2eiTour European dates?
    U2.com Subscribers can use their presale code to buy up to 2 tickets in one transaction for one show".

Zoals ik het lees kan ik dus niet op 1 code 1 ticket voor Amsterdam2 en 1 ticket voor Dublin kopen. Klopt dat?

Alvast bedankt!
  3. Originally posted by sleus:Op U2.com staat "How many tickets can I buy in the presale for U2eiTour European dates?
    U2.com Subscribers can use their presale code to buy up to 2 tickets in one transaction for one show".

Zoals ik het lees kan ik dus niet op 1 code 1 ticket voor Amsterdam2 en 1 ticket voor Dublin kopen. Klopt dat?

Alvast bedankt!
    Zo lees ik het ook: de code is geldig voor één (1) transactie, dus geen twee (2) - om het op z'n U2C's te zeggen
  4. ...enige waar ik me een beetje 'zorgen' om maak is dat a.s. woensdag de presale voor Innocence en de Retail-presale op hetzelfde moment beginnen. Allemaal mooie verhalen over twee 'batches' met tickets, maar we moeten wel allemaal via dezelfde website naar binnen.

Gaan het zien. De Belfast datum is ook prima; en in een weekend en in het laatste weekend van mijn herfstvakantie....
  5. Originally posted by sleus:Op U2.com staat "How many tickets can I buy in the presale for U2eiTour European dates?

Alvast bedankt!
    Klopt. Mag voor één ticket, mag voor twee, maar je mag hem eenmalig gebruiken. Die regels hebben ze helaas aangepast voor deze leg.
  6. Originally posted by BigGiRL:[..]
    Zo lees ik het ook: de code is geldig voor één (1) transactie, dus geen twee (2) - om het op z'n U2C's te zeggen
    Jammer, want ik heb nog 1 experience code en er staan nog twee presales op m'n lijstje.

Nah ja, over tot plan B: ticket ruilen, Retail sale en general sale.
  7. hoelaat begint de kaart verkoop voor innocence code is dat 10.00 of 11.00 nederlandse tijd
  8. voor dublin
  9. Heeft iemand een bollie code over die niet wordt gebruikt?
    Zou graag nog een ticket willen voor Keulen 2
    pm me svp !!
  10. vraagje dublin kaartjes kopen gaat dat via ticketmaster.uk? en is dat alleen maar te doen met creditcard?
  11. www.ticketmaster.ie

En yes, zeker GA, want dat is creditcard-entry. Dus je gaat naar binnen met je creditcard als ticket.