Originally posted by dieder:3FM wordt ie ook gedraaid hoor ik.... ja welke zender moet ik nu gaan kiezen![]()
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
Giel op 3FM

Originally posted by dieder:3FM wordt ie ook gedraaid hoor ik.... ja welke zender moet ik nu gaan kiezen![]()
Originally posted by markp91:[..]
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
Giel op 3FM
Originally posted by dieder:[..]
Tering ja... volgens mij gaat mijn toets retegoed die middag (half 2 Economie SE)... Ik kan niet wachten!
Ah, ook tentamens?
Dit geeft je zeker een energie-boost
Maatschappijleer voor mij die dag. Lekker alle ministers en staatssecretarissen in mijn kop stampen.![]()
Originally posted by dieder:Maatschappijleer? Welke boeken heb je? Ik had het vorig jaar en het was echt té makkelijk
Ik heb 'Thema's Maatschappijleer'...makkelijk boek
@ Casper: Ja, we kunnen er goed na een paar uur al helemaal klaar mee zijn. Laten we maar hopen dat het niet net als Viva La Vida verloopt...
Originally posted by Coen:Ik ga eerst maar is proberen om RTE te streamen, als die te druk is een Nederlandse zender. Hoop dat die een beetje bijtijds komen met Get Your Boots On want anders zit ik mezelf vast op te winden dat andere fans hem al gehoord hebben en ik nietIs er al iets gezegd door een of andere radiozender??
Originally posted by Coen:Ik ga eerst maar is proberen om RTE te streamen, als die te druk is een Nederlandse zender. Hoop dat die een beetje bijtijds komen met Get Your Boots On want anders zit ik mezelf vast op te winden dat andere fans hem al gehoord hebben en ik nietIs er al iets gezegd door een of andere radiozender??