1. Bij innocence staat 10.00 uur. retail 12.00 uur. Als je via U2.com inlogd. BALEN, terwijl de mail van bol 10.00 uur aan geeft.
    Ticketmaster Retail-Presale:
    Tickets zijn nog niet beschikbaar, want de online verkoop is nog niet gestart.
    De voorverkoop start op wo, 31/01/18 12:00 CET.
    Prijzen variëren tussen 38.50-205.00 EUR
  2. Het is volkomen logisch dat de Innocence presale eerder start dan de Bol.com presale...
  3. komt mij ook beter uit, maar of het logisch is?? dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.
  4. Is misschien ook wel zo. Begrijp t ook. Maar persoonlijk had ik liever gelijke tijd gehad. Meer kans. Ach maakt me ook niet zo veel uit. Ik heb tenslotte al GA kaarten voor de 7de.
  5. toch nog stress woensdag.... heb nog 1x Innocence code en wil graag GA voor 8-10. ben er niet zeker van dat het gaat lukken.... wel blij dat de retail voorverkoop ietsje opgeschoven is.
  6. gek trouwens dat er nog geen tickets-button zichtbaar is op U2.com bij amsterdam 8 okt.

7. yippie weer 2x kans ex en in nog niet gebruikt gelukkig met de bol wel meer geluk gehad, dus er bestaat een kans om toch amsterdam 2 naar toe te gaan
  8. Maar gek dat ie tegelijk is met de experience....wereldwijd voor dublin!!
  9. als je veldkaarten wilt voor dublin heb ik een creditkaart nodig om binnen te komen maar ik gebruik de kaart van mijn vader moet ik dan ook mijn vader zijn kaart mee nemen om daar binnen te komen