Originally posted by BelgianBono:[..]
Mja, ik ben eerlijk gezegd toch wel niet tevreden over het hele systeem hoor...
Het zat zo, ik was lid geworden van U2.com en zat dus bij de Boots groep voor woensdag.
Alles ging goed, tot betalingsmiddel :
Ik koos bankoverschrijving (voor Visa moest ik iemands kaart lenen dus een overschrijving was nog steeds makkelijker)
Bleek daar onze bank niet tussen te staan, geen probleem denk je, op 'vorige' klikken en gwn Visa aanklikken dan...
Helaas had die server van Livenation mijn unieke code toen al als 'gebruikt' aanzien en konden we niet meer bestellen.
Bellen naar Livenation, die bevestigden dat het zo is gegaan maar ze ons niet kunnen helpen.
Ik argumenten opgesomd waarom ze me wel moesten helpen en die ene mevrouw gaf me gelijk. Verwijst die me door naar zo'n 3 anderen, weer hele uitleg moeten doen maar uiteindelijk beloofde men toch dat het kon.
Kreeg ik een mail om half 12 dat ik vlug nog moest bestellen voor 12u maar dat mens geeft me geen code of oplossing mee, presale over en out...
Soit toch nog gemaild en gezegd dat ik het niet normaal vond dat die server het als 'gebruikt' aanschouwd terwijl er nog geen overeenkomst was, ik recht had op die voorverkoop en men mij beloofd had aan die tickets te raken dus dat ze maar moesten helpen (ja ik verloor wel even mijn geduld). Ze hebben dan vrijdag gezegd het recht te zetten maar ondertussen heb ik nog steeds geen antwoord gekregen (terwijl het zaterdags verkoop was dus moést er wel iemand zijn) en dus geen tickets, terwijl alles is uitverkocht
Je kan nu zeggen dat het aan mij ligt omdat jullie allemaal geen problemen hadden, maar toch ben ik vrij ontzet, ik zie niet echt een fout aan mijn kant en als die mensen van Livenation gewoon ineens langs de telefoon reserveerden of een andere code stuurden zat ik de 20e in de ArenA, nu hoogstwaarschijnlijk niet, of ik moet maandag nog een mail/telefoon krijgen dat ik er heb maar daar twijfel ik aan en
Jezus wat een troep

Slaat natuurlijk helemaal nergens op

Jij hebt als U2.com subscriber natuurlijk gewoon recht op de pre-sale en uiteraard ook kaarten. Ik hoop voor je dat ze nog bellen, maar ik zou er niet teveel op hopen

Erg vervelend allemaal man, 'k hoop dat het nog goed komt
