Originally posted by Remy:[..]
Denk het ook. Al hebben de U2.com Zoo moderators de afgelopen 24 uur echt nonstop geretweet en geantwoord naar mensen dat misbruik wordt bestraft. Dus tja. Het is ook maar net wat iemand WIL lezen.
Zoals iedere keer weer is die hele presale toch gewoon een zootje? Londen vorige week zonder code in te vullen en mensen die massaal tickets binnen hengelen, Parijs eerste half uur geen boeking mogelijk, horrorverhalen uit Milaan... ...komt bij, hoe gaan ze controleren dat Pietje Puk uit Groningen stiekem een kaart bij Ticketmaster Duitsland en Tickemaster Engeland heeft besteld; twee aparte computersystemen en bedrijven die onafhankelijk van elkaar werken. ..ik zie dat 'bestraffen' niet gebeuren.
Drie jaar geleden was het voor Dublin en Belfast helder; de code was doorgestreept als deze was gebruikt. Nu ontvang ik gewoon mail dat er een presale begint.. opmerkelijk; in de mail staat 'Experience presale starting Tuesday 29 January'.. ...het is toch echt de 30e vandaag. Ik bespeur toch op zijn minst enige zorgvuldigheid bij U2.com...
Hoe dan ook; ik heb nog een ongebruikte innocence code. Kijken wat het wordt..