1. Originally posted by BelgianBono:Ik ben in de war met de mails die bol.com stuurt... Kan de retail code enkel gebruikt worden voor Amsterdam of ook voor andere shows?
    ook andere shows
  2. tja wij mannen kunnen dat ook niet zo goed regelen
  3. ik zit morgen om 10.00 uur klaar
  4. anders ik wel
  5. morgen nog Kopenhagen 2 proberen met bollie code
  6. Heeft iemand een presale code over, faal nu al 3 Touren on kaarten te krijgen en wil U2 nou eigenlijk wel eens een keer zien... Vorige week was ook kansloos om GA kaarten te krijgen
  7. Parijs 1 valt nu af in mijn lijstje, deze is verkocht aan kennissen van mij.
  8. Originally posted by HennoTaams:Heeft iemand een presale code over, faal nu al 3 Touren on kaarten te krijgen en wil U2 nou eigenlijk wel eens een keer zien... Vorige week was ook kansloos om GA kaarten te krijgen
    Om 10 uur morgenochtend inloggen en gelijk een u2.com abo afsluiten? Weet alleen niet of dat in Nederland ook zo gaat, in Duitsland in ieder geval wel.
  9. Zou GA dan nog beschikbaar baar zijn? Zitplaatsen vind ik echt veel te duur eigenlijk
  10. Zo, meneer van DHL die de kaarten voor Berlijn kwam bezorgen een half uurtje geleden. Toch wel weer leuk om weer eens echte hard copy tickets te hebben i.p.v. zo'n a4-tje uit de printer.
  11. Originally posted by wtonis:Zo, meneer van DHL die de kaarten voor Berlijn kwam bezorgen een half uurtje geleden. Toch wel weer leuk om weer eens echte hard copy tickets te hebben i.p.v. zo'n a4-tje uit de printer.
    hahhaha voelt net iets beter aan