1. Het lukt mij vaker op mobiel dan op de computer for whatever reason.
  2. Originally posted by U2C:beetje een rare vertoning bij inloggen bij ticketmaster.ie

bij mijn Order Status staat GA2

en bij Transfer Status

Mon 5 Nov 2018, 18:30
    Section Row Seat Type Recipient Status Options
    GA2 G1 528 eXPERIENCE Group Presale Ticket Not Available Check Back Later
    GA2 G1 529 eXPERIENCE Group Presale Ticket Not Available Check Back Later

heb ik nu Veldkaarten of Zitplaatsen beetje vreemd
    Dit is vrij normaal, is ook in de US. Ze assignen nummers toe aan de GA plekken, om zo de telling bij te kunnen houden. Is meer voor interne administratie en kun je negeren
  3. Maakt iemand zich al zorgen over mogelijke DDoS aanvallen morgen (als je tenminste met Ideal wilt betalen) ?
  4. Is er een DDOS aanval morgen? Ik betaal sowieso altijd met creditcard, dan komt de klap later.
  5. Het is iedere dag prijs he .... Maar idd CC is veiliger en de klap komt later ja
  6. Vandaag nergens last van gehad bij ING, ondanks dat ze vandaag ook druk waren met die aanvallen. Kon bij ticketmaster gewoon met Ideal betalen.
  7. Kun je in Dublin met ga tickets aan allebei de kanten komen van het midden podium of moet je left / right kiezen tijdens het boeken? Bv Ga1 bij redzone 1.
  8. Originally posted by Remy:[..]
    Dit is vrij normaal, is ook in de US. Ze assignen nummers toe aan de GA plekken, om zo de telling bij te kunnen houden. Is meer voor interne administratie en kun je negeren
    gelukkig
  9. Originally posted by U2C: bij ticketmaster.ie

Section Row Seat Type Recipient Status Options
    GA2 G1 528 eXPERIENCE Group Presale Ticket Not Available Check Back Later
    GA2 G1 529 eXPERIENCE Group Presale Ticket Not Available Check Back Later

Ok, dus lijkt erop dat er een GA1 en GA2 is in Dublin? Is GA1 kant "Edge" en GA2 "Adam"?
  10. zo, eens kijken of naast Amsterdam 1 ook de laatste show in dublin gaat lukken. Staan er nog meer mensen ingelogd voor Dublin ?