1. Originally posted by Remy:Ik heb ze maar even gemaild, misschien kunnen ze dat meisje alsnog haar kaartje geven. En al doen ze er niets mee, hoop dat ze hun vragen wat beter voorbereiden.

[..]

Belachelijk slechte vraag inderdaad

Iemand dit al gelezen?

Servicenummers onbereikbaar door U2
    Uitgegeven: 16 maart 2009 10:21
    Laatst gewijzigd: 16 maart 2009 10:29
    DEN HAAG - Veel 0800 en 0900-servicenummers zijn zaterdagmiddag enkele uren niet of nauwelijks bereikbaar geweest vanwege de voorverkoop voor twee U2-concerten.

Extreme drukte op het telefonienetwerk veroorzaakte het probleem, bevestigde den woordvoerder van KPN maandagochtend naar aanleiding van een bericht in De Gelderlander.

Tussen het middaguur en half drie was het niet of bijna niet mogelijk om contact te krijgen met de nummers.

De optredens van de Ierse band op 20 en 21 juli in Amsterdam waren binnen de kortste keren uitverkocht.

Huisartsenpost

De Coöperatieve Huisartsendienst Nijmegen trok maandag direct aan de bel. De huisartsenpost voor de hele regio (inclusief Boxmeer en Wijchen) was nauwelijks bereikbaar, meldde directeur Marion Borghuis.

Een onacceptabele situatie, oordeelde zij: ''Het kan niet zo zijn dat de gezondheidszorg in gevaar komt omdat ergens in het land de kaartverkoop voor een popconcert begint. We gaan hier serieus over praten met KPN.''

Voor zover bekend hebben de problemen van zaterdag geen ernstige gevolgen gehad voor patiënten.

KPN kondigde maandag een onderzoek aan naar de toedracht van de storing.

2. Wow dat is bizar! Dat heb ik wel gemerkt!

3. haha, ik heb net dat artikel geknipt om het hier te posten maar je bent me voor Mooi verhaal!

4. Behalve voor mensen die een huisarts nodig hadden

Toch stiekem wel mooi dat zoiets een heel netwerk plat kan leggen
  5. Originally posted by Risto:[..]

Behalve voor mensen die een huisarts nodig hadden

Toch stiekem wel mooi dat zoiets een heel netwerk plat kan leggen

ik had zelf bijna een huisarts nodig toen ik de eerste paar keer niet door het systeem kwam bij livenation hahaha
  6. Originally posted by Remy:Ik heb ze maar even gemaild, misschien kunnen ze dat meisje alsnog haar kaartje geven. En al doen ze er niets mee, hoop dat ze hun vragen wat beter voorbereiden.

[..]

Goeie actie Remy!
    Ben nu wel heel benieuwd of je ook reactie krijgt hierop....

7. Net al gehad, ze sturen het door naar Giel's redactie.

8. Laat het even weten..ik mag die hele Giel niet. Mediageile stumpert.
  9. Doe ik zeker Misschien geven ze mij wel kaartjes haha, dan verloot ik ze hier wel aan echte fans
  10. Goeie actie Remy
    Laten we maar hopen dat het meisje alsnog de kaartjes krijgt
    Belachelijk om op zo'n manier te verliezen
  11. Dates of which support acts will be with U2 in which cities are also being confirmed including: Snow Patrol (Milan, Nice, Gothenburg); Glasvegas (Dublin, Glasgow, Cardiff), Elbow (London, Sheffield) and Kaiser Chiefs (Paris, Dublin).

Weet iemand wanneer er iets bekend wordt gemaakt over het voorprogramma in de Arena??
  12. Als iemand het wist was het wel gepost he

Kan zelfs nog een paar weken vantevoren bekend worden gemaakt.