1. Ik niet PvPU2 heeft silver

2. Gewoon via u2.com tour page en dan ticketmaster.ie en code invoeren en kaarten kiezen. Pas bij doorklikken zie je wat je hebt.

3. Klopt,
    Ams.1 2xSilver met mijn 1ste iNN account.
    Ams.2 2xGA met mijn 2de iNN account.
    Ams.2 2xGA met de 1ste de Bol code.

Nu had ik er nog 1 over van Bol
  4. Wij zitten in ibis Paris Avenue d'Italie 13eme. Ongeveer 1500 meter lopen (of metro)

5. Inderdaad met experience en innocence geen staanplaatsen meer voor Dublin 4, maar met bol.com schijnbaar wel .....damm
  6. Originally posted by BigGiRL:[..]
    Ik denk dat ik na afloop van het concert wel 1 Collecters ticket van 8 okt over heb om te ruilen

(Het liefst eigenlijk voor Collecters Ticket van JT2017 in Amsterdam...dat wel )

Ik heb wel collector tickets van JT2017, alleen geen A'dam dacht ik, enkel Rome. Maar ik hou me aanbevolen mocht je 1 CT kwijt willen of ruilen
  7. Als er nog iemand een retail presale code over heeft dan hou ik me aanbevolen, had ook graag nog Dublin gekocht maar de codes zijn op...
  8. Originally posted by U2_Edge:Als er nog iemand een retail presale code over heeft dan hou ik me aanbevolen, had ook graag nog Dublin gekocht maar de codes zijn op...
    Herkenbaar probleem hahaha, maar ben al wel tevreden met Amsterdam 1 (en 2 na ruil) en Berlijn 1. Maar ja, gaat toch weer kriebelen als Dublin langs komt