1. Verwend joch ben ik eigenlijk. Vrijdag doen ze er een moord voor.
  2. is er met die code nog goeie zitplaatsen te krijgen voor amsterdam 2?
  3. vak 213 of zo ring 2 redelijk ver naar voren?
  4. Ik had staanplaatsen gekozen maar werd doorverwezen naar de 205 euro kaartjes.
  5. tja vriend van me die wil met zijn gezin samen gaan gaat nu moeders met zoon op de 7de en vaders met dochter op de 8ste .. vandaar makkelijker en leuker op 1 dag
  6. Originally posted by Marieke:tja vriend van me die wil met zijn gezin samen gaan gaat nu moeders met zoon op de 7de en vaders met dochter op de 8ste .. vandaar makkelijker en leuker op 1 dag
    Misschien kan je ergens ruilen.

7. Iemand op Marktplaats is heel scherp
  8. Nee dat niet (€0,20 is mij wat veel), maar ik zie nog wel advertenties van mensen die een bol.com-code willen verkopen voor €25,-
  9. Ik heb ook 2x Dublin 10-11 kunnen scoren vanmiddag, met dank aan de retail code beschikbaar gesteld door Desert_Rose , happy
  10. Originally posted by U2_Edge:Ik heb ook 2x Dublin 10-11 kunnen scoren vanmiddag, met dank aan de retail code beschikbaar gesteld door Desert_Rose , happy
    Goede keus! Laatste concert, vaak meeste kans op een bijzondere setlist. En ik vond de 3Arena tijdens de 2015 intiem qua beleving, theater actie, ook al is GA groot