1. Originally posted by petterson:Hotel in Dublin vorige week gelukkig al geboekt toen de eerste geruchten langskwamen. Scheelt veel als ik nu kijk naar de prijzen.
    hier ook al geboekt toen er geruchten waren, zaterdag heen en woensdag terug....
  2. Tickets voor Berlijn zijn inmiddels netjes afgeleverd door DHL
  3. Weet iemand een antwoord op het volgende.

Is het mogelijk om GA’s van Dublin te ruilen? Ik heb bv. GA’s voor 5/11 en zou deze willen ruilen met GA’s voor 9/11 (kans is klein dat iemand dit wilt i know). Aangezien het CC entry is lijkt me dit onmogelijk?
  4. Originally posted by struukangeren:Weet iemand een antwoord op het volgende.

Is het mogelijk om GA’s van Dublin te ruilen? Ik heb bv. GA’s voor 5/11 en zou deze willen ruilen met GA’s voor 9/11 (kans is klein dat iemand dit wilt i know). Aangezien het CC entry is lijkt me dit onmogelijk?
    Het is mogelijk, als je bereid bent je creditcard (tijdelijk) uit te lenen aan de ander. En vice versa.

5. Wow! Zijn er mensen die zoveel geld ervoor betalen?
  6. En dat is een onderdeel van TM
  7. ppfffff daar hoef ik thuis niet mee aan te komen hoor dat soort bedragen..
  8. kijk de reserveringskosten alleen al...
  9. Zeer vreemd. Opzet? Gewoon zitplaatsen!! Bizar
  10. Is wel incl btw hè
  11. ...de verkoper is de oorspronkelijke koper van de kaarten, die bepaalt de prijs. De servicekosten is wat Ticketmaster aan de verkoperskant tussen weg pakt. Een vergelijkbaar percentage pakt ticketmaster dan ook van de koper.. Die prijs is een vraagprijs; het is maar wat de gek er voor geeft.... ...rij 1 eerste ring in de goede vakken noemt Ticketmaster in de reguliere verkoop 'platinum tickets'... Bizar.. ik heb het er niet voor over voor 1 show..
  12. pfffff wat een geld