1. Hier ook altijd hardcopy om te ruilen. Zou echt nooit e-Tickets kopen bij TM en al helemaal niet overkopen van mensen die ik niet ken.
    Je kan die shit 100x verkopen.
  2. Originally posted by splinter67:en dan ook echt naar de tijd kijken kan het nergens vinden op mijn account. jullie? ik heb tickets daar gaat het gelukkig niet om maar het is een principe kwestie 9 jan is 9 jan,dus een onderbreking van 6 uurtjes maar goed ! :-) volgend jaar uiterlijk 8 jan renew
    Ik heb net hetzelfde meegemaakt. Paar uur te laat en ik was mijn
    Experience status kwijt. Ik heb ook gaan klagen maar het heeft niks geholpen.
  3. Originally posted by wtonis:[..]


    Hard copy gebruik ik om te ruilen. Op deze manier weet je nagenoeg zeker dat je echte kaarten hebt. Een vriend van me is al eens een keer genaaid met een e-ticket ruil die al gebruikt was; sta je daar voor lul bij het stadion. Geen zin in dat soort gezeik.
    hier meer voor de verzameling of inlijsten
  4. Ja dat is voor Dublin een probleem, kaartjes op de CC, dat is wel heel slecht voor de collectie concertkaartjes dus..
  5. Originally posted by splinter67:Ik vind U2.com de laatste 2 jaar echt een aanfluiting, tis dat je als je in de presales tickets wilt kopen je er afhankelijk van bent, laatste 2 jaar tot 2 x toe zaken besteld met creditcard betaald en niet ontvangen er achteraan moeten bellen en gelukkig alsnog ontvangen, nu heeft mijn vrouw ook al sinds 2015 een u2.com account en moest 9 januari vernieuwen dus op 9 januari vernieuwd, rare was dat ze niet 40 euro maar 50 moest betalen, mailtje gestuurd naar u2.com, het antwoord is echt niet te geloven:

    My name is Alex and I would be more than happy to help you today.

    Your 2017 membership expired on January 9th at 2:11am and you did not purchase a new membership until January 9th at 8:45am, so you did not renew the membership on time. I apologize for any inconvenience this may cause. Have a great day.

    Sincerely,
    Alexander J.
    U2.com Team

    niet te filmen hahahahahah
    Miereneukers, is puur geldklopperij dit lijkt me, ik zie zo ook niet zo gauw dat er een tijd bijstaat op mijn account page , enkel een datum. Mogelijk stond dat in de herinneringsmail? Maar dan nog, is dat dan local time (lijkt me niet, aangezien ze hier met tijden praten in amerikaans formaat...)?
  6. mijn TM duitsland tickets voor Keulen (2 x GA en 2 x seats) zijn onderweg....volgens DHL
  7. Originally posted by splinter67:Ik vind U2.com de laatste 2 jaar echt een aanfluiting, tis dat je als je in de presales tickets wilt kopen je er afhankelijk van bent, laatste 2 jaar tot 2 x toe zaken besteld met creditcard betaald en niet ontvangen er achteraan moeten bellen en gelukkig alsnog ontvangen, nu heeft mijn vrouw ook al sinds 2015 een u2.com account en moest 9 januari vernieuwen dus op 9 januari vernieuwd, rare was dat ze niet 40 euro maar 50 moest betalen, mailtje gestuurd naar u2.com, het antwoord is echt niet te geloven:

    My name is Alex and I would be more than happy to help you today.

    Your 2017 membership expired on January 9th at 2:11am and you did not purchase a new membership until January 9th at 8:45am, so you did not renew the membership on time. I apologize for any inconvenience this may cause. Have a great day.

    Sincerely,
    Alexander J.
    U2.com Team

    niet te filmen hahahahahah


    Een grof schandaal
  8. Originally posted by splinter67:Ik vind U2.com de laatste 2 jaar echt een aanfluiting, tis dat je als je in de presales tickets wilt kopen je er afhankelijk van bent, laatste 2 jaar tot 2 x toe zaken besteld met creditcard betaald en niet ontvangen er achteraan moeten bellen en gelukkig alsnog ontvangen, nu heeft mijn vrouw ook al sinds 2015 een u2.com account en moest 9 januari vernieuwen dus op 9 januari vernieuwd, rare was dat ze niet 40 euro maar 50 moest betalen, mailtje gestuurd naar u2.com, het antwoord is echt niet te geloven:

    My name is Alex and I would be more than happy to help you today.

    Your 2017 membership expired on January 9th at 2:11am and you did not purchase a new membership until January 9th at 8:45am, so you did not renew the membership on time. I apologize for any inconvenience this may cause. Have a great day.

    Sincerely,
    Alexander J.
    U2.com Team

    niet te filmen hahahahahah


    Eerlijk gezegd hebben beide gelijk....

    Maar waarom doe je het niet eerder betalen ? Ook al betaal je in december... je datum blijft 9 jan.
    En voor t jaar daarop, je moet gewoon zorgen dat je voor 9 jan betaal... je hoeft niet nog veel eerder te betalen als je het jaar er voor eerder (bijv. December) had betaald ?
  9. Idd, op tijd verlengen is in het geval bij u2.com wel van belang. Staat nu eenmaal niet bekend als een flexibele klantvriendelijke organisatie.
  10. Originally posted by u2akira:[..]


    Eerlijk gezegd hebben beide gelijk....

    Maar waarom doe je het niet eerder betalen ? Ook al betaal je in december... je datum blijft 9 jan.
    En voor t jaar daarop, je moet gewoon zorgen dat je voor 9 jan betaal... je hoeft niet nog veel eerder te betalen als je het jaar er voor eerder (bijv. December) had betaald ?


    das een les die wij wel hebben geleerd nu


  11. Vond het een goede service dat ze je via mail en sms op de hoogte houden van de voortgang van de verzending
  12. Originally posted by u2akira:[..]


    Eerlijk gezegd hebben beide gelijk....

    Maar waarom doe je het niet eerder betalen ? Ook al betaal je in december... je datum blijft 9 jan.
    En voor t jaar daarop, je moet gewoon zorgen dat je voor 9 jan betaal... je hoeft niet nog veel eerder te betalen als je het jaar er voor eerder (bijv. December) had betaald ?

    Same.. ze hebben gewoon gelijk. Ze moeten ergens een grens trekken. Ik verleng altijd een maand vantevoren, en plan dat ook in aangezien je geen reminder krijgt. Ze plakken het er toch 'bij' dus geen nadeel aan.