1. Originally posted by U2_Edge:[..]
    Tja soms belgische taferelen, heb bij het koning boudewijn weleens dik 3 uur gestaan voor ik überhaupt de parkeerplaats afwas. P1 in A'dam is meestal geen probleem, zo dicht mogelijk bij uitgang parkeren
    Tja die Belgen kunnen er daar ook wat van. Ik heb daar ook meerdere keren vast gestaan op de parkeerplaats. Maar Amsterdam is al helemaal een ramp omdat daar soms meerdere events tegelijk zijn. Ik was vorig jaar bij Eddie Vedder in de Afas. De Toppers in de Arena en Anouk in de Ziggo. Om er te komen was toen al een ramp. En dan heb ik het nog niet eens over het publiek

Voor de mensen die naar Keulen gaan: Ik was daar binnen een kwartier (of korter) meestal weg. Heerlijk.
  2. Originally posted by dvschend:[..]
    Tja die Belgen kunnen er daar ook wat van. Ik heb daar ook meerdere keren vast gestaan op de parkeerplaats. Maar Amsterdam is al helemaal een ramp omdat daar soms meerdere events tegelijk zijn. Ik was vorig jaar bij Eddie Vedder in de Afas. De Toppers in de Arena en Anouk in de Ziggo. Om er te komen was toen al een ramp. En dan heb ik het nog niet eens over het publiek

Voor de mensen die naar Keulen gaan: Ik was daar binnen een kwartier (of korter) meestal weg. Heerlijk.
    Als je in Amsterdam iets verder loopt (5minuten) dan ben je zo weg. Wij zetten hem altijd in P10 en dan zit je in 5 minuten op de ring.
  3. België is zelfs een ramp qua verkeer als er geen evenementen zijn. En ook het openbaar vervoer trekt op niet veel. Ik rij veel liever in Nederland op de snelweg dan in België.
  4. Net ook bericht ontvangen dat de kaarten voor Keulen 2 onderweg zijn. Toch wel een prettig gevoel.
  5. Hier alles al binnen Keulen, Parijs en Amsterdam.
    Nog (maar) 7 maandjes
  6. Ik mis alleen Lissabon nog, de duurste kaartjes qua verzendkosten (45 euro) komen als laatst
  7. Ik heb Portugal ook nog niet binnen hoor. We moesten toch verzend adres bevestigen? Had ik gedaan, hadden ze in de confirmation de postcode vervangen door '--'. Mailtje gestuurd en kreeg netjes de bevestiging dat ze het correcte adres hadden. Voor de zekerheid
  8. Originally posted by wowow:[..]
    Ik heb Portugal ook nog niet binnen hoor. We moesten toch verzend adres bevestigen? Had ik gedaan, hadden ze in de confirmation de postcode vervangen door '--'. Mailtje gestuurd en kreeg netjes de bevestiging dat ze het correcte adres hadden. Voor de zekerheid
    Had ook gemaild daarover, maar geen reactie gehad. Ze hadden het wel opgelost inderdaad

9. wat zou hier in zitten ?

10. hey verhip toch nog in feb
  11. Gaaf !!