Originally posted by markp91:[..]
Ik heb 'Thema's Maatschappijleer'...makkelijk boek
@ Casper: Ja, we kunnen er goed na een paar uur al helemaal klaar mee zijn. Laten we maar hopen dat het niet net als Viva La Vida verloopt...
Originally posted by Coen:Ik ga eerst maar is proberen om RTE te streamen, als die te druk is een Nederlandse zender. Hoop dat die een beetje bijtijds komen met Get Your Boots On want anders zit ik mezelf vast op te winden dat andere fans hem al gehoord hebben en ik nietIs er al iets gezegd door een of andere radiozender??
Originally posted by Coen:Ik ga eerst maar is proberen om RTE te streamen, als die te druk is een Nederlandse zender. Hoop dat die een beetje bijtijds komen met Get Your Boots On want anders zit ik mezelf vast op te winden dat andere fans hem al gehoord hebben en ik nietIs er al iets gezegd door een of andere radiozender??
Originally posted by dieder:Ja welk radiostation moet ik kiezen. Ik luister nooit naar de radio. Als ie op 538 komt luister ik daar wel naar ivm Edwin Evers. Of is dat om 9 uur afgelopen. Naja dan 3FM en Arrow maar aan.
Originally posted by dieder:Ik luister altijd naar Zoo Radio op Itunes. Ja, ik word wakker met Arrow, maar die druk ik na 10 seconden altijd uit omdat er dan wat baggers voor is. En dan zeggen sommige mensen 'ja maar U2 komt er ook op' ja.. nou en? Het staat ook op mijn IpodIk download wel podcasts van Evers, zeer vermakelijk en een leuk programma. Maarja, de muziek he
![]()
Originally posted by dieder:Ik heb niks anders nodig dan (heel veel) U2, (af en toe) Bruce Springsteen en (even tussendoor) The White Stripes.