1. Goedemorgen. Is er iemand hier die weet of er online al sheetmusic van de nieuwe cd te vinden is? Mijn zoontje van 9 speelt viool en heeft inmiddels With or without you en I still haven't found in zijn repertoire :-) maar wil graag een paar nummers van SOE gaan oefenen. Ik kan zo snel niks vinden online
  2. Originally posted by mezzamorphis:Goedemorgen. Is er iemand hier die weet of er online al sheetmusic van de nieuwe cd te vinden is? Mijn zoontje van 9 speelt viool en heeft inmiddels With or without you en I still haven't found in zijn repertoire :-) maar wil graag een paar nummers van SOE gaan oefenen. Ik kan zo snel niks vinden online
    Heb ik ook al naar gezocht. Maar helaas nog niet gevonden.
  3. Originally posted by mezzamorphis:Goedemorgen. Is er iemand hier die weet of er online al sheetmusic van de nieuwe cd te vinden is? Mijn zoontje van 9 speelt viool en heeft inmiddels With or without you en I still haven't found in zijn repertoire :-) maar wil graag een paar nummers van SOE gaan oefenen. Ik kan zo snel niks vinden online
    En dan bedoel je de melodie of mogen het ook akkoorden zijn?
  4. Weet niet of je voor een viool veel aan akkoorden hebt. Ik heb de 2 andere nummers online besteld en daar kon je echt per instrument nummers kiezen.
  5. Vandaag 25 jaar geleden Bono's Birthdayparty in de Kuip Rotterdan. Geweldige show
    Happy Birthday Bono.
    Wie was erbij?
  6. Originally posted by hkle77:Vandaag 25 jaar geleden Bono's Birthdayparty in de Kuip Rotterdan. Geweldige show
    Happy Birthday Bono.
    Wie was erbij?
    Helaas, 1 dag later...
  7. Gister op de foto geweest met Adriaan! (en Mark en Ramon van 3FM)

Ik heb een pet op

8. Originally posted by hkle77:Vandaag 25 jaar geleden Bono's Birthdayparty in de Kuip Rotterdan. Geweldige show
    Happy Birthday Bono.
    Wie was erbij?
    Yep, inderdaad super cool die show. Kan me Grace v Oven (fanclub lang geleden) en haar vriendin herinneren die in taart en fles kostuum op het podium kwamen.
  9. Stond in het voorvak tegen het B-podium aan. Andere tijden
  10. Allememaggies jeugd cenntiment
  11. Via U2torrents is een geweldige opname van de rehearsal op 20 april in Laval, Canada te downloaden. Complete show, IEM recording, De moeite van het binnen hengelen waard!