1. In de arena moet je gewoon vroeg aankomen en precies weten waar je noet staan voor de uitgang. (Een kunstje wat ik sinds kort ken... ) Maar anders is het idd een ramp . Parking genoeg... En inderdaad vlak naast de snelweg. Maar daar moet je wel zien te geraken.vanuit een gebouw met maar 1 uitgang.
  2. Wel balen dat er die dag word gespeeld.... Vind een plein vol muziekfans toch altijd wat leuker dan een meute voetvalfans...
  3. Ik zal mijn PSV shirt thuislaten ;-)
  4. Originally posted by mofothethird:In de arena moet je gewoon vroeg aankomen en precies weten waar je noet staan voor de uitgang. (Een kunstje wat ik sinds kort ken... ) Maar anders is het idd een ramp . Parking genoeg... En inderdaad vlak naast de snelweg. Maar daar moet je wel zien te geraken.vanuit een gebouw met maar 1 uitgang

En dat kunstje is....?

Die muziekfans zullen er sowieso wel zijn he, het zal alleen nog net iéts drukker zijn ;-)
  5. Originally posted by Lobmans:[..]

En dat kunstje is....?

[..]

Die muziekfans zullen er sowieso wel zijn he, het zal alleen nog net iéts drukker zijn ;-)
    Denk je?
  6. Hmmm, Ajax - AZ pakken en daarna U2. Kwa timing zou het kunnen
  7. Zouden ze een apart gedeelte voor het U2 concert reserveren dan? Want ik heb een parkeerticket voor de Arena bij mijn ticket in januari gekocht. Ze kunnen je dan moeilijk wegsturen omdat het vol staat lijkt me zo?
  8. hallo,

Ben op zoek naar 1 staanplaats (GA) voor Berlijn op 1 september.
    Wie oh Wie heeft er nog eentje?
  9. Ik zoek ook nog een staanplaats voor Berlijn 1 september. Zodat mijn zus ook mee kan met mij en mn zwager...
  10. Er zijn nog plaatsen voor berlijn te koop op de officiele sites zag ik op het duitse forum. Misschien even bij eventim of ticketmaster kijken?
  11. Originally posted by mezzamorphis:Er zijn nog plaatsen voor berlijn te koop op de officiele sites zag ik op het duitse forum. Misschien even bij eventim of ticketmaster kijken?
    klopt al weken, maar zijn wat prijzig na mijn mening