1. Originally posted by Zooropa431[..]

...Beter als wij ook voor zo'n groot aantal zorgen

Huur dan het Schipper&Co promotieteam in, zorgde er ook voor dat Theo van der Plas in de concierge van het jaar competitie derde stond.

O ja, over de Larry Mullen Band gesproken; fuck de lmb... Ik zit voortaan op U2start.com; 't is dat ze daar ook nog leuke spelletjes hebben
  2. Originally posted by SchipperAhoy[..]

Huur dan het Schipper&Co promotieteam in, zorgde er ook voor dat Theo van der Plas in de concierge van het jaar competitie derde stond.

O ja, over de Larry Mullen Band gesproken; fuck de lmb... Ik zit voortaan op U2start.com; 't is dat ze daar ook nog leuke spelletjes hebben

cool we worden wel de grootste
  3. wat zullen mensen uit andere landen eigenlijk denken als ze dit lezen? Haha, volgens mij begrijpen ze er geen donder van
  4. Moar aw plat goat proaten versteet ons ook geen een meer.
  5. Originally posted by SchipperAhoywat zullen mensen uit andere landen eigenlijk denken als ze dit lezen? Haha, volgens mij begrijpen ze er geen donder van

Ze denken hetzelfde als wat jij denkt als jij bijvoorbeeld het Kroatië topic opent
  6. Ja, misschien wel.. Ik zei het ook maar om ons Neerlandsche topic levend te houden
  7. Originally posted by SchipperAhoyJa, misschien wel.. Ik zei het ook maar om ons Neerlandsche topic levend te houden

Jaa heel goed - Nou vertel is mensen wie heeft de afgelopen tijd nog wat leuks gedaan?
  8. edit: wat zeg ik domme dingen zeg!
  9. Originally posted by SchipperAhoyNou, ik heb van de week eindelijk na zitten te denken over wat ik ga doen, en van de week was ik erover uit... Na dit schooljaar ga ik full-time in de horeca werken. En dan ondertussen papieren halen voor sociale hygiene en ondernemersschap etc. En dan over 6 á 7 jaar het pand overnemen. Allemaal zorgvuldig doorgenomen met mijn baas. Dus dat is natuurlijk wel iets leuks van de week gebeurt. Iemand anders nog carreer moves?

Cool hor! Maar heb je het nu over de tent waar je werkt in Katwijk? Ik heb de afgelopen weken niet echt iets leuks meegemaakt. Veel bezig geweest met school, kijk nu uit naar het weekend: vrijdag aaf lkkr milan en best of dvd kijken van u218 singles en zaterdag verjaardag en vervolgens stappen in nortuk
  10. edit: wat zeg ik domme dingen zeg
  11. Ik heb CDA gestemd! Ja belachelijk van de SP, jammer dat ze zoveel zetels hebben gehaald! Ook baal ik van de partij van de vrijheid! Verschrikkelijk gewoon dat zij 9 zetels hebben gehaald!
  12. hey Remy, gefeliciteerd he, moge we de grootsche worden