1. Dank je wel. Ja ja komt dus wel goed...
  2. Originally posted by Remy:[..]
    Hmm ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ze geen weekje rust voorschrijven. In welk geval dan ook. Als het namelijk nog een keer gebeurt kun je deze tour wel afschrijven. Dus ze willen het risico minimaliseren, en dat doe je door rust te pakken.

Sprak net ook een dokter en die zei hetzelfde, iedere dokter zou zeker een weekje rust aanraden.

Die vele vakanties in Zuid-Europa zijn denk ik slecht voor zijn stem. Een verkeerde manier van rust nemen misschien, met al die Rosé. Je zou denken dat de concerten nu worden afgelast, maar dat is nog niet zeker. De bedrijfsbelangen zijn groot en misschien neemt hij pijnstillers. Tijdens PopMart en met name Elevation zong Bono gewoon door met kapotte stembanden. Ook tijdens Lovetown ging Bono zo lang mogelijk door met zingen. Zonde van zo'n mooie stem.
  3. Originally posted by acrobaat:[..]

Die vele vakanties in Zuid-Europa zijn denk ik slecht voor zijn stem. Een verkeerde manier van rust nemen misschien, met al die Rosé. Je zou denken dat de concerten nu worden afgelast, maar dat is nog niet zeker. De bedrijfsbelangen zijn groot en misschien neemt hij pijnstillers. Tijdens PopMart en met name Elevation zong Bono gewoon door met kapotte stembanden. Ook tijdens Lovetown ging Bono zo lang mogelijk door met zingen. Zonde van zo'n mooie stem.
    Zeker! Al ging het de laatste jaren volgens mij wel goed met z'n stem. Ook omdat die veel nummers in een andere noot zong. Maar het zal me niet verbazen als zijn vakantie heeft bijgedragen.
  4. U2 Instagram, alles gaat door!
  5. Joepie!!!
  6. Top! 13 November
  7. Inderdaad goed nieuws. Super!! Ik denk dat Bono dezelfde dokter heeft als zijn goede vriend Lance Armstrong. Wat dope erin, en Bono kan er weer tegenaan
  8. Originally posted by acrobaat:Inderdaad goed nieuws. Super!! Ik denk dat Bono dezelfde dokter heeft als zijn goede vriend Lance Armstrong. Wat dope erin, en Bono kan er weer tegenaan
    Precies! Het is natuurlijk ergens nog steeds wel gewoon Rock 'N Roll
  9. Die dokter wil ik eigenlijk ook! Of vooral de medicatie. Ik heb al dagen keelpijn en een krakende stem. Ik hoop dat ik tegen dinsdag weer wat volume heb
  10. Originally posted by KC11:Die dokter wil ik eigenlijk ook! Of vooral de medicatie. Ik heb al dagen keelpijn en een krakende stem. Ik hoop dat ik tegen dinsdag weer wat volume heb
    De keel kan snel genezen als het niet heel ernstig is. Al bij een dokter geweest? (:
  11. Originally posted by dvschend:Nou moet er alleen niks gebeuren met die tourdata. Rellen of protestanten of dat Bono weer besluit te gaan fietsen of zijn rug breekt ofzo

Dit was bijna de goden verzoeken. Ik hou voortaan mijn mond