1. Inderdaad goed nieuws. Super!! Ik denk dat Bono dezelfde dokter heeft als zijn goede vriend Lance Armstrong. Wat dope erin, en Bono kan er weer tegenaan
  2. Originally posted by acrobaat:Inderdaad goed nieuws. Super!! Ik denk dat Bono dezelfde dokter heeft als zijn goede vriend Lance Armstrong. Wat dope erin, en Bono kan er weer tegenaan
    Precies! Het is natuurlijk ergens nog steeds wel gewoon Rock 'N Roll
  3. Die dokter wil ik eigenlijk ook! Of vooral de medicatie. Ik heb al dagen keelpijn en een krakende stem. Ik hoop dat ik tegen dinsdag weer wat volume heb
  4. Originally posted by KC11:Die dokter wil ik eigenlijk ook! Of vooral de medicatie. Ik heb al dagen keelpijn en een krakende stem. Ik hoop dat ik tegen dinsdag weer wat volume heb
    De keel kan snel genezen als het niet heel ernstig is. Al bij een dokter geweest? (:
  5. Originally posted by dvschend:Nou moet er alleen niks gebeuren met die tourdata. Rellen of protestanten of dat Bono weer besluit te gaan fietsen of zijn rug breekt ofzo

Dit was bijna de goden verzoeken. Ik hou voortaan mijn mond
  6. De ene keel is natuurlijk niet de andere keel...(maar inderdaad: de ene dokter is ook de andere niet... )

Sterkte
  7. iedereen die morgen naar keulen gaan veel plezier en misschien see you there who knows
  8. nu zijn er GA kaarten voor Hamburg 4 oktober te krijgen
  9. Mocht er nog iemand lastminute van plan zijn om richting Keulen te gaan maar nog niet in het bezit van kaarten? Ik heb 2xGA voor de impulsieve beslisser om bij dit memorabele concert te zijn. Ik kan zelf helaas niet :-( Heb hem natuurlijk ook geplaatst op https://u2start.com/shows/2052/#!tickets
  10. Today is the day
    Nog iemand naar Keulen vandaag?
  11. Jawohl...