Originally posted by splinter67:yep
Originally posted by splinter67:yep
Originally posted by splinter67:en dan zijn er nog de exclusief boeken![]()
maar niet bij concert te koop staat wel nu 1 op marktplaats 100 euro, en er zullen er zeker nog meer op komen
Originally posted by Remy:[..]
Heb nog gespot maar niemand gezien! Zat in die van 4 uur (Rotterdam).
Originally posted by ver2go:[..]
Had er 2 in Berlijn bemachtigd en 2 in Keulen, kwestie van gewoon netjes vragen.
De eerste had ik al voor de 1e show in Berlijn begon voor 50 euro, 2e en 3e gratis en 4e vroegen 2 Duitse dames 2 bier voor.
Originally posted by one8ung:2:15 uur vertraging op mijn vlucht naar Parijs...
Originally posted by Maaaike:Sterkte one8ung �de15
Ik heb een vraagje over Amsterdam: ik ga 2 keer, 1ste keer zitplaatsen en tweede keer GA. Ik zou zo graag een keer superdichtbij willen staan. Hebben jullie tips? Ik heb Joe's guide to U2 general admission al gevonden, en vorige concerten ook regelmatig GA gestaan, maar nooit aan het hek �de42
Concrete vragen die ik heb:
- hoe werkt de rij in Amsterdam? Wordt er een lijst bijgehouden?
- hoe vroeg beginnen mensen met in de rij staan? Heeft het zin om direct na concert 1 te blijven voor de rij van concert 2? Of zou ik tussendoor naar huis kunnen en 's morgens vroeg weer terug kunnen komen?
Bedankt voor jullie hulp en veel plezier bij alle concerten!
Originally posted by Maaaike:Sterkte one8ung ?
Ik heb een vraagje over Amsterdam: ik ga 2 keer, 1ste keer zitplaatsen en tweede keer GA. Ik zou zo graag een keer superdichtbij willen staan. Hebben jullie tips? Ik heb Joe's guide to U2 general admission al gevonden, en vorige concerten ook regelmatig GA gestaan, maar nooit aan het hek ?
Concrete vragen die ik heb:
- hoe werkt de rij in Amsterdam? Wordt er een lijst bijgehouden?
- hoe vroeg beginnen mensen met in de rij staan? Heeft het zin om direct na concert 1 te blijven voor de rij van concert 2? Of zou ik tussendoor naar huis kunnen en 's morgens vroeg weer terug kunnen komen?
Bedankt voor jullie hulp en veel plezier bij alle concerten!
Originally posted by Remy:[..]
Kom je nog wel op tijd?
Originally posted by Maaaike:@remy Dank je wel voor je uitgebreide antwoord, dat was precies de informatie die ik zocht. Ik zou echt heel graag bij de e-stage terechtkomen, maar om daar nou 4/5 nummers eerder voor weg te gaan...da's wel erg fanatiek inderdaad ?
Maar ik heb een slaapplaats in de buurt, dus 's morgens er vroeg bijzijn, dat gaat lukken. Deelt Ziggodome dan bandjes uit en kun je later terugkomen? Of is het vanaf dat moment ook echt in de rij liggen totdat de deuren opengaan?
Bedankt alvast weer ?????