Originally posted by Lobmans:[image]
“Queue” is effectief van start gegaan, met zoals ik daarstraks al vermeldde al zo’n 30 fans momenteel.
Originally posted by KC11:Vorig jaar in Brussel hadden we red zone tickets. Toen was de naar eigen zeggen grootste U2-fan al een lijst gestart op fb. We waren er toen in de namiddag om file ‘s avonds te vermijden. Met het idee nog rustig te gaan eten. Toen we aankwamen maar enkele mensen aan de deur. Toen we een uur later terugkwamen stonden er blijkbaar al heel veel mensen op de lijst. Toen de deuren opengingen was de starter van de lijst als eerste binnen. Daarna werd er geen rekening meer gehouden met de nummers. Er waren toen heel veel mensen die toch gewacht hadden sinds de middag echt wel slechtgezind. Dus voor sommige mensen die geen weet hebben van lijsten zet dit echt wel een domper op de feestvreugde.
Originally posted by dvschend:Ik ga mezelf verhuren op marktplaats als professioneel que-er voor concerten. Ik ga voor iemand anders in de "wachtrij" staan, en dan kan diegene gewoon 1 uur voor de deuren openen mijn plek innemen. Ik zie een gat in de markt en een lucratief businessmodel. Kan niet anders dan een succes worden
Originally posted by u2reiniertje:[image]
Dat worden 2 gezellige dagen daar voor de deur.
Originally posted by dvschend:[image]