Originally posted by klaaspostma:Heeft het nog zin om morgen om 7 te komen Rémy?
Hamburg 1. 7 uur nummer 100
Zonnige dag en tot mirgen
Originally posted by eladanelf:Hallo allen,
Na lang wikken en wegen heb ik besloten dat ik mijn vloertickets voor het Amsterdam concert van aanstaande maandag hier te koop ga aanbieden. Ik ga aanstaande zondag ook en ik ben ook al in Hamburg geweest en voor nu is het een beetje too much om maandag ook nog heen en weer naar Amsterdam te gaan. Het gaat om 2 GA/vloer tickets en ik verkoop ze voor de gewone waarde. Hopelijk kan ik hier iemand last minute nog heel gelukkig mee maken!doe maar een pb of reactie!
groet Bernard
Originally posted by Remy:[..]
Mocht je ze niet kwijt raken post ze dan op de show pagina van Amsterdam onder “tickets”, dan gaat het snel. Dank!
Originally posted by Remy:[..]
Iets meer dan 100 vanmorgen voor zover ik weet, zal als ik het niet vergeet vanavond ff nummer update delen.
Originally posted by Ricku2:[..]
veel mensen uit de buurt van Amsterdam zeker?
Originally posted by Remy:[..]![]()
Disrespectvol naar de band vind ik. Of naar mensen die ook graag wilden en geen kaartje konden krijgen die maar wat graag laatste nummers wilde meemaken. Heb daar ook niks mee.
Originally posted by poppyzbrite:Ik lees allemaal verhalen over wachtrijen maar we hebben Red Zone tickets en in een mail die ik heb ontvangen staat dat de registratie voor Red Zone tickethouders om 17.30 is, 18.00 zaaltoegang en 18.30 opening reguliere deuren. Is het nu zo dat wij om 18.00 een plekje aan de rail kunnen opzoeken en dat om 18.30 een grote meute de zaal komt binnenstormen?