1. Yes we zijn gearriveerd. Veel plezier iedereen.

2. 280 mensen die straks early entry hebben (en dus nu eigenlijk niet in de rij staan tot half vier) en dan nog zo’n 200-300 fans in de “gewone” wachtrij? De gewone wachtrij gaat alleszins trager vooruit dan verwacht.
  3. Ik zit lekker in het Jazz hotel. Straks registreren voor de Red Zone. Zin in!
  4. enjoy everybody
  5. Wij gaan morgen pas. Ik wilde om een uur 9 of 10 gaan maar ik begrijp niks van die rij en die nummers. Klopt het dat als ik er dan bv ongeveer 100 man voor me staan dat er dan ook nog 280 man eerder naar binnen mogen die vandaag of eerder al een nummertje gehaald hebben?

Ook twijfelen wat een goede plek is om te gaan staan ik weet dat toen we bij Innocence + Experience Tour we bijna vooraan bij het hoofdpodium stonden. Het hoofdpodium konden we toen ook heel goed zien maar van de catwalk en het scherm konden we helemaal niets zien en daar waren ze veel vaker. Waar zouden we het beste een plekje kunnen proberen te krijgen?
  6. Ik wil graag aan de kant van Adam. Werkt het weer zoals in 2015 met bandjes? Zo ja, welke moet ik hebben?
  7. Het was druk aan hun hotel. Enkel Edge en Bono hebben zich laten zien.
  8. Door iemand van het hotel werd mij verteld dat larry en adam in een ander hotel zaten. Astoria ofzoiets

9. Voorpret...
  10. Alleen Edge heeft gesigneerd, Bono zal morgen ook signeren zei hij, dus voor degene die morgen gaan
  11. Originally posted by Corina:Wij gaan morgen pas. Ik wilde om een uur 9 of 10 gaan maar ik begrijp niks van die rij en die nummers. Klopt het dat als ik er dan bv ongeveer 100 man voor me staan dat er dan ook nog 280 man eerder naar binnen mogen die vandaag of eerder al een nummertje gehaald hebben?

Ook twijfelen wat een goede plek is om te gaan staan ik weet dat toen we bij Innocence + Experience Tour we bijna vooraan bij het hoofdpodium stonden. Het hoofdpodium konden we toen ook heel goed zien maar van de catwalk en het scherm konden we helemaal niets zien en daar waren ze veel vaker. Waar zouden we het beste een plekje kunnen proberen te krijgen?
    Voor morgen is er nog geen rij, die begint waarschinlijk tijdens of vlak na her eerste concert. Maar als je morgen om 0900 aankomt, heb je inderdaad kans dat er al aardig wat mensen voor je zijn.
  12. Hoe laat gaan de deuren open?