1. ik krijg net een email dat gelsenkirchen in de verkoop is gegaan gewoon via eventim.de, als je ben ingeschreven dan krijg je een email. De kaarten zijn wel duurder dan in nederland de goedkoopste zijn 42 euro. en de verzend kosten naar de benelux 25.90 euro!!
  2. Ik heb waarschijnlijk 1 kaart te koop voor de 20e, veldkaart. Kosten 60 EUR.
    Als Iemand er belang bij heeft PM maar.
  3. Elisa je hebt een PM
  4. Laatst op RTL 8 zag ik een programma ''In De Huid Van''(herhaling??), en er was een man die Bono wou zijn..............

......hij zong toen WOWY en won de show haha
  5. En klonk het ook een beetje?
    Ik bedoel: zo'n show winnen geeft geen garantie voor de kwaliteit natuurlijk....

6. Mwah, da's niet zo heel slecht dus.....een 7 voor een Bono-imitatie is niet verkeerd.

Ik bedoel: die vent van Kane dankt ook dat 'ie Bono is en verdiend er nog geld mee ook....
  7. Originally posted by Rob1965:[..]

Mwah, da's niet zo heel slecht dus.....een 7 voor een Bono-imitatie is niet verkeerd.

Ik bedoel: die vent van Kane dankt ook dat 'ie Bono is en verdiend er nog geld mee ook....

Het is trouwens Sam Kramer, volgens mij zijn dit herhalingen want die kerel heb ik al eens eerder gezien. Heeft zelfs z'n eigen website.

EDIT: Herhaling, 'ze zijn net in Amsterdam geweest..'..
  8. Originally posted by MWSAH:[..]

Het is trouwens Sam Kramer, volgens mij zijn dit herhalingen want die kerel heb ik al eens eerder gezien. Heeft zelfs z'n eigen website.

EDIT: Herhaling, 'ze zijn net in Amsterdam geweest..'..

Of we hebben echt iets gemist

Redelijk goed optreden, maar het komt toch echt totaal niet in de buurt van de echte Bono
    En die zien we later deze zomer