Originally posted by Ricku2:Nog iemand belangstelling voor mijn verlopen CC met daarop 2x 2 GA's voor Dublin 3 en 4? Liever geen twijfelaars die alleen maar 3 of 4 willen.
Originally posted by Remy:[..]
Ja, wellicht. Geef me een uur
Update: I'll pass. Ze wil niet haha!
Originally posted by Ricku2:[..]
jammer. Dan wachten we nog ff af.. k heb ticketmaster ook al ff gevraagd naar de mogelijkheden en zelfs eventueel restitutie.. zou jammer zijn als het op die manier moet, maar t wordt redelijk kort dag nu en k wil ook niet met de kaarten blijven zitten.
Het is inderdaad heel erg lastig. Je kunt ze ook op de ticket sectie zetten, dan ben je ze binnen no-time kwijt. Als je wilt kan ik de creditcard voor je mee naar Dublin nemen, dan kunnen buitenlanders ze ook kopen
ja, lastig.. dr zijn meerdere optie's, alleen is er niet zo heel veel tijd meer... er was best veel interesse, maar ze haken stuk voor stuk af, of willen slecht 1 of 2 kaarten.. dat is in dit geval wat lastig aangezien alles op 1 kaart staat... wanneer vertrek je naar Dublin?
Ik vertrek woensdag 7 november. Als je ze niet verkocht krijgt, kan ik het altijd nog daar voor je proberen. Er moet toch iemand zijn die 2x2 van je overneemt..
(Ik woon in Zoetermeer)
waarschijnlijk zijn ze verkocht, maar bedankt voor je aanbod en de andere tips. Het berichtje in de ticketsectie deed idd wonderen, heb inmiddels al meer dan 10 reactie's gehad. Mocht ik je hulp toch nog nodig zijn dan laat ik het nog wel weten. Veel plezier alvast in Dublin!
Originally posted by petterson:Ik dacht dat de loting al was geweest maar vandaag toch nog de mail ontvangen dat we naar de windmill lane recording studios mogen komende vrijdag.