1. Hoihoi. Ik kom pas donderdag maar heb nog 2xGA voor maandag. Ken je iemand die nog lastminute zou willen? Die zou dan vandaag mijn Creditcard nog moeten komen ophalen :-) Ik kan hem natuurlijk ook meegeven voor eens ander. Wie vertrekt er vandaag nog?
    https://u2start.com/shows/2076/#!tickets
  2. Volgens mij is dit enkel van toepassing als je nieuwe CC ook een ander nummer heeft, de mijne is ook verlopen nadat ik kaarten had gekocht. Mijn nieuwe CC heeft hetzelfde CC nummer en dan is het dacht ik geen probleem. Ik neem voor de veiligheid ook wel de oude mee.
  3. Originally posted by U2_Edge:[..]
    Volgens mij is dit enkel van toepassing als je nieuwe CC ook een ander nummer heeft, de mijne is ook verlopen nadat ik kaarten had gekocht. Mijn nieuwe CC heeft hetzelfde CC nummer en dan is het dacht ik geen probleem. Ik neem voor de veiligheid ook wel de oude mee.
    Klopt idd. Ben maandag geweest en heb de oude CC gebruikt. Werkte perfect!
  4. Das mooi, zal om de rij niet op te houden vrijdag en zaterdag gewoon de oude CC gebruiken
  5. Succes, en vooral heel veel plezier toegewenst! Ben stiekem jaloers want meestal zijn de laatste shows altijd nét wat mooier?
  6. Dank je, had Dublin geboekt omdat ik er vanuit was gegaan dat het de laatste show van de tour is, liep even anders. Maar U2 in Dublin blijft natuurlijk gewoon speciaal...
  7. Vertrekken dadelijk richting Brussels Airport, rond 18h in Dublin. Geen tickets voor vanavond, wel voor morgen. Enig idee waar zowat meeste Belgen/Nederlanders rondhangen voor/na concerten?
  8. Weet iemand of je een Id kaart moet overleggen met je ticket in Berlijn? Iemand die bij Berlin 1 was. Ik heb in september een ticket gekocht van iemand van deze side. Ze kan mij een bevestiging sturen met Id kaart als dat nodig is.
  9. Originally posted by maartenpetra:Weet iemand of je een Id kaart moet overleggen met je ticket in Berlijn? Iemand die bij Berlin 1 was. Ik heb in september een ticket gekocht van iemand van deze side. Ze kan mij een bevestiging sturen met Id kaart als dat nodig is.
    Nee, is niet nodig.
  10. hello! Ik wil graag alle Nederlandse vrienden bedanken voor de organisatie van de GA Line voor Berlijn. Het was vermoeiend en fantastische dagen van zaterdagmiddag tot dinsdagavond. Ik wil Michel, Cariene, Julia & Alec uit Brighton, Morten uit Denemarken en Mariana uit São Paulo bedanken ..... Ik hoop je snel weer te zien ..... veel groeten van Rheine naar Nederland ... Christoph
  11. Welke GA line?

Heb er gestaan tussen 12:00 en 13:15 en er was gewoon niemand.
  12. Inderdaad, ik stond er van 14:00-17:00 en pas om 17:00 kwamer er mensen met nummers