1. goed bezig met sparen
  2. die tour is toch bedoeld voor mensen die U2 al een jaartje of 8 niet meer hebben gezien?
  3. Heb ze al een dag of 8 niet gezien!
  4. Mijn baas: Hoi , je collega is ziek... Ik heb geen keus : Wil je morgen een shift van 11 uur doen?

Ik : NATUURLIJK (geld plz... Alles voor U2 down under)
  5. Originally posted by mofothethird:Mijn baas: Hoi , je collega is ziek... Ik heb geen keus : Wil je morgen een shift van 11 uur doen?

Ik : NATUURLIJK (geld plz... Alles voor U2 down under)
    Haha geweldig!!!
  6. Beeldschermen geleend van U2

De effecten op de Proms zijn dit jaar van wereldniveau, want de gebruikte beeldschermen gingen tot voor kort mee op de wereldtour van U2. “Onze designer heeft er de hele wereld voor afgeschuimd, maar het is gelukt”, zegt productiemanager Alain Van Isacker trots. Vanuit het plafond schuiven de schermen tot in het orkest en het koor: op en neer, zodat er een magische ledshow ontstaat. Tijdens Suzanne Vega’s ‘Tom’s Diner’ lijkt het zelfs alsof het koor plots vier rijen hoog staat. “Gelukkig waren de schermen op tijd bij ons”, aldus Alain. “De U2-tour zou normaal op 11 november stoppen, maar door de stemproblemen van Bono werd er een extra show gegeven op 13 november. Een dag later zijn ze toegekomen in Antwerpen en op 17 november stonden ze in Ahoy.”
  7. Originally posted by Remy:[..]
    Na Songs of Innocence en de Innocence tour was het altijd het idee geweest om gelijk het Experience album uit te brengen en de Experience tour te doen. Dus werden er al arena's geboekt, plannen gemaakt etc. Ik heb vrienden die werken bij arena's in de US en die hadden al hele schema's, exacte data en plattegronden liggen voor de U2 shows daar. Alles was eigenlijk al geboekt voor vanaf voorjaar 2016.

Maarja, toen kwam er geen album.. dus geen tour.. alles geannuleerd, en U2 "moest" als compensatie TJT doen voor LiveNation. (dat laatste is een aanname overigens, maar lijkt me gezien dit hele verhaal redelijk aannemelijk)
    Thanks! Ik vond die JT tour helemaal niet erg
  8. Mee eens. Vond het geweldig om eens alle nrs van de JT live te horen.
  9. Ten tijde van de album release van SOE was er een groot artikel welke de songs beschreef en analyseerde volgens mij u2gigs of atu2 maar ik kan het helaas niet meer vinden
    Iemand een suggestie
  10. Wie weet of er invoerrechten in rekening worden gebracht over de bestelling bij live nation?