1. Hallo grappemakers Dat ben ik die problemen heeft met 2 exemplaren. Heb uiteraard wel een platenspeler. Mijn eerste exemplaar vertoonde een duidelijke afwijking. Kon het gelukkig nog ruilen voor het laatste exemplaar in de winkel. Deze zag er op het oog goed uit maar vertoont dezelfde gebreken. Het ligt niet aan de naald, ander vinyl wordt wel goed afgespeeld. Dus ik baal best wel.
  2. Mijn kopie doet het. Ik heb nr. 808.
  3. ~permission granted by Remy to post in english!! Help request to all my Netherlands U2 friends ~ I am looking for the copy RSD- U23-2019 #594 to match to my 1979 copy~~!! .... here is as close as I've come so far....

(..612 was sold in Hoogezand , Groningen , The Netherlands)
    (..699 was solde in Hoofddorp, The Netherlands)
    (...584 Lives in Vlaardingen, Netherlands... i think!)
  4. #599 sold at North End Haarlem in Amsterdam...? does anyone who lives close by this location?
  5. Allemaal weer stemmen op U2 voor de Top 2000. Als iedereen nu allemaal op One stemt wellicht krijgen we U2 weer in de top 10 waar ze thuis horen. Hoogste notering was bij mijn weten de 5e plaats.

6. Strange I bought it at North end Haarlem and got number 13303
  7. Originally posted by ferrari:Allemaal weer stemmen op U2 voor de Top 2000. Als iedereen nu allemaal op One stemt wellicht krijgen we U2 weer in de top 10 waar ze thuis horen. Hoogste notering was bij mijn weten de 5e plaats.
    Ik heb gestemd. Er zitten 9 nummers van U2 in mijn lijstje
  8. Blijft de vraag wat is de nr. 1 die je niet met de U2 community durft te delen
  9. Je mag 35 nummers kiezen. Heb dus 35 nummers van U2 gekozen.
  10. Ik ga nog stemmen. Heb mezelf wel opgelegd om van n artiest maar 1 nummer te kiezen. Wordt waarschijnlijk Streets. Hoop trouwens dat er niet al te veel stemmen naar One met Mary J. B gaan